Brasov de februarie

in , , , , by Larisa, septembrie 25, 2012

Cotrobaind prin strafundurile cotloanelor intunecoase ale hard-disk-ului, cautand habar-nu-am ce, am dat peste niste poze mai vechi, facute intr-o iarna, in care se facea ca este februarie, ca iubitul (la acea vreme, actual sot...hihihi) venise din Franta (actuala tara a mea de rezidenta) special sa petreaca Valentine's Day cu mine, eu imi luasem concediu de la "minunatul" angajator, zis corporatia, si fugisem amandoi unde altundeva decat la munte. Bine, unde sa te duci de altfel iarna?! Dar si daca era vara tot acolo mergeam. Intr-una din zilele petrecute in creierii muntilor, am coborat la civilizatie si am petrecut o zi minunata, cu niste oameni minunati, in cel mai minunat oras din Romania, Brasov. Da il ador, il iubesc! Mereu mi-am dorit sa locuiesc acolo si niciodata nu i-am inteles pe cei care se mutau de acolo in Bucuresti. Asa ca, nu vreti sa calatoriti si voi cu mine pe stradutele Brasovului ?!










Abia astept data viitoare cand ajung in tara sa trag o fuga la Brasov. 

Voua va place Brasovul? Ce imi recomandati sa nu ratez la urmatoare vizita?

Acest articol participa la Miercurea fara cuvinte, initiata de Carmen.

SHARE 62 comments

Add your comment

  1. Ce imagini minunate cu unul din cele mai frumoase orase din tara... Imi place mult Brasovul, mi-am petrecut acolo multe vacante in copilarie, ultima data am fost in decembrie 2011, intr-un weekend cu premiere. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un oras foarte fain. Si eu mergeam acolo cu parintii in copilarie destul de des...si inca nu m-am plictisit, as mai merge...

      Ștergere
  2. nu l-am vazut niciodata in februarie...poate ca ar fi cazul :)
    reusite fotogrfii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. Cred ca de obicei in februarie este mai multa zapada, sau asa ar trebui...eu am avut parte de mocirla :))) dar si asa a fost frumos tare!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult Brasovul, un oras curat, care vibreaza de energii pozitive (cel putin ptr mine) de care ma leaga muuuulte amintiri, cum altfel, decat frumoase! Dar in egala masura, ori o treapta peste, ador Sibiul! Daca as avea bani destui cat sa-mi permita sa ma mut din Bucuresti, mi-ar fi greu sa aleg :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Sibiul. Din pacate nu am mai fost de mult acolo, nu am poze, decat din alea pe hartie..dar o sa recuperez cu prima ocazie cand ajung prin Romania...

      Ștergere
  5. Păi, nu ne-ai plimbat pe străduţe ci pe străzi şi pieţe din Braşov.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa este. Din pacate nu am facut poze multe atunci si nici n-am umblat prea mult prin oras, fiind iarna , frig si timpul destul de limitat...

      Ștergere
  6. Sunt foarte frumoase fotografiile :)
    Si Brasovul, bineinteles! Nu stiu ce sa-ti recomand, am fost de doua ori, oarecum pe fuga. N-am vazut mare lucru :)
    O zi de miercuri cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly.Eu am mai vazut bucati din el cu fiecare vizita pe acolo, dar as vrea sa le revad pe toate candva, plus alte locuri noi...

      Ștergere
  7. Frumoase fotografii. Buna dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasă plimbare mi-ați oferit! Mi-era dor de Brașov... De un an de zile nu l-am mai vizitat decât în treacăt...
    Superbe imagini!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut plimbarea. Din pacate nici eu nu am mai fost de atunci, din februarie 2011 :(...

      Ștergere
  9. În primul rând wow!! ce dragut din partea iubitului sot :) Niste bile albe pentru el... si cateva bile albe pentru Brasov, imi place si mie mult. Eu l-am vazut vara si atunci cand il vazusem nu vazusem si Sibiul, deci l-am tecut pe locul I. Nici eu nu-i inteleg pe cei care stau in Sibiu sau Brasov şi se muta la Bucuresti sau Cluj :D Stiu cativa, de aia zic :D
    Pozele sunt ca de obicei minunate, ador albastrul ăsta divin din ele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si Sibiul este tare fain. Data viitare vreu sa le revad pe ambele vara, sa ma plimb in voie pe strazi...iarna este intr-adevar mai complicat :D. Si eu aveam cunostinte tot asa, care erau de fel din Brasov si veneau in Bucuresti, majoritatea spuneau ca acolo nu gasesc locuri de munca...Nu stiu acum, fiecare face cum crede...dar sa dai Brasovul pe Bucuresti...Clujul este oricum frumos, dar Bucurestiul?!!

      Ștergere
  10. aer "de cristal", imagini la fel...

    RăspundețiȘtergere
  11. Fain Brasovul si-s faine si pozele tale,desi eu le prefer pe cele fara zapada.
    Daca mai vii in tara,hai la Brasov si eventual,daca iti mai ramine timp mai mergi si in alta parte.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o sa vin la Brasov, poate la vara. Clar vara este mult mai placut sa iei la pas orasul :).

      Ștergere
  12. daaa, imi place Brasovul. e orasul vacantelor mele. cand eram mica acolo imi faceam vacantele de vara, la verisoara mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mergeam cu i mei destul de des la Brasov, insa nu atat de des ca la mare :))) probabil de aia acum merg numai la munte :))

      Ștergere
  13. Brrr! E frig! Nu vreau asa repede zapada!
    Happy WW Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu vreau zapada prea curand :)) dar stiu ca nici nu o sa am prea multa, in zona in care sunt eu nu prea ninge si iarna-i blanda. Happy WW, Minnie!

      Ștergere
  14. daaa..il iubesc si eu , impreuna cu Sibiul si Sighisoara....
    pai mergi pe aici daca nu ai fost...http://krmenslife.blogspot.ro/2011/11/cea-mai-ingusta-strada-din-romania.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de recomandare Coco, o sa arunc un ochi acolo :)! Da, Sibiul si Sighisoara sunt si la mine pe lista .

      Ștergere
  15. Este superb Brasovul, imi place tare mult. L-am vazut in orice anotimp si m-a cucerit de fiecare data. Sincer, cel mai mult imi place sa ratacesc pe tot felul de stradute pitoresti, de uneori am impresia ca am scapat din secolul asta. Si de fiecare data ma bucur de farmecul lui. Din fericire, are din plin si nu se termina :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stradutele vechi si mie imi plac tare mult. Din pacate, atunci in februarie, fiind frig si avand un timp limitat nu ne-am plimbat decat prin centru, dar promit sa revin la vara si sa recuperez.

      Ștergere
  16. simplyuniqueword@wordpress.com26.09.2012, 11:23

    Vreau si eu acolo! Vreaaaaaaau… superbe fotografii

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place Brasovul, arata fantastic in pozele tale!
    Eu nu l-am vazut pe indelete (se cere o noua vizita) asa ca nu prea stiu ce sa iti recomand! Poate Strada Sforii, o struduta foarte ingusta, printre putinele de asa dimensiuni din EUROPA :)

    Nu m-am plimbat pe ea, dar urmeaza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alicee! Da, am auzit de ea, nu cred ca am vazut-o nici eu. Vorba ta, se cere o noua vizita :))

      Ștergere
  18. Frumos oraș. Nu l-am vizitat niciodată-n februarie.

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumoase fotografiile!
    Brasovul e un oras minunat, plin de frumusete si incarcat de istorie, si asezat parca anume in centrul tarii, pentru a putea fi vizitat de cat mai multi turisti.
    Pentru turistii care viziteaza Brasovul, un obiectiv turistic ce trebuie neaparat vazut, il constituie Biserica Neagra din Brasov, constructie in stil gotic care dateaza din jurul anului 1380. Biserica Neagra se afla in centrul orasului Brasov, langa Piata Sfatului si este cel de-al doilea punct de interes turistic din judetul Brasov, dupa Castelul Bran.
    O zi frumosa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sorin.
      Atunci n-am intrat in Biserica Neagra, dar o vizitasem cu ceva ani in urma. Intr-adevar impresionanta, mai ales ca la momentul respectiv nu vazusem alte biserici gotice. Si Branul l-am vizitat de vreo 2 ori. Este impresionant prin istoria sa, insa interiorul m-a dezamagit sincera sa fiu, pentru ca a fost schimbat cred. Ar putea sa se investeasca mai mult in el din toate punctele de vedere, tinand cont de faptul ca este primul loc din Romania pe care un turist strain vrea sa-l vada. O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  20. Brasovul este granita de unde incepe, usor usor sa se schimbe Romania. Insa am avut si o experienta nasoala in BV, iarna, am ramas fara acte, mi-au fost furate in gara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate si Brasovul este tot in Romania si se fura ca in codru....

      Ștergere
  21. Albastru ... de Brasov ? Minunate ceruri de iarna si splendide culorile cladirilor. Nici eu n-am fost de multisor ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dani! Hai sa mergem la Brasov atunci ;)!!!

      Ștergere
  22. m-am si zgribulit un pic...din cauza cerului, superb de albastru dar sugestiv de inghetat...brrr!

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte faine pozele! chiar mi-e dor de Brasov, e cu adevarat un oras superb din Romania, daca m-as intoarce in tara acolo m-as muta. Am avut norocul sa stau acolo jumatate de an cand eram mica si mi-a placut enorm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost norocoasa! Este un oras deosebit si de vazut si de locuit zic eu. Nici prea mic, dar nici prea mare si incredibil de frumos.

      Ștergere
  24. Post-ul asta frumos mi-a amintit si mie de februarie 2011 cand in ultimele zile pana sa ne mutam impreuna, am fost la iubitul meu la Brasov (care a locuit vreo jumatate de an acolo) si ne-am plimbat si prin centru si pe aleile de sub Tampa si pe la Pietrele lui Solomon precum si pe la Prima Scoala Romaneasca. Aaa, si am urcat si in Poiana si am vazut de acolo seara luminile orasului chiar daca era februarie si era ger. Ce frumos a fost! Si pesemne vorbim de februarie al aceluiasi an, amandoua:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Deci si pentru tine Brasovul aduce niste amintiri placute.
      Am fost si eu la prima scoala romaneasca, dar nu in acea vacanta ci mai inainte, si in alta am vazut si Brasovul luminat din drumul spre Poiana. Pfff aum imi dau seama ca am fost de multe ori, dar de fiecare data au iesiri scurte. Poate intr-o zi voi sta mai mult si voi revedea tot...
      PS: la mine a fost in februarie 2011, anul trecut.

      Ștergere
    2. Si la mine tot februarie 2011:)

      Ștergere
    3. ce tare! ne potriviram

      Ștergere
  25. mi-am petrecut toate vacantele scolare intre bunicii din Brasov si cei din Bucuresti. Superb oras, indiferent de anotimp!
    Excelente fotografiile tale, Larisa!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este frumos indiferent de anotimp. Multumesc Carmen. Happy WW!

      Ștergere
  26. WOW ce frumoase sunt... mi-am adus aminte de copilarie, cind mergeam in vacanta de iarna la munte, in Poiana. Am vizitat si Brasovul de citeva ori...un oras MINUNAT !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este un oras minunat, intr-adevar. Eu in Poiana n-am fost de prea multe ori :(

      Ștergere
  27. Si eu ador Brasovul, dupa cum probabil stii deja:D Iti recomand "Dupa Ziduri", un fel de promenada intre Livada Postei si Spitalul de Ginecologie, Strada Sforii, una dintre cele mai inguste strazi din Europa, Scheiul - unde se afla si prima scoala din tara... Sunt multe locuri faine. Daca vrei, ma ofer ca ghid. Foarte faine imaginile. Mi-ai facut dor de Brasov...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Anda stiu ca il adori si ma bucur ca este asa. E un oras care merita adorat! Multumesc si pentru recomandari. Nu stiam despre "Dupa ziduri", desi cunosteam Livada Postei...Cred ca la vara o sa fac o vizita la Brasov sa vad si sa revad tot oarsul!

      Ștergere
  28. Am venit la tine sa îti cânt LA MULTI ANI! :) un buchet cu flori (aici), însotit de urari de sanatate si numai bucurii! sa ai parte doar de clipe fericite întregul nou an in care ai pasit! Happy BIRTHDAY! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen, pentru urari si pentru florile superbe!

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS