Jardin des Plantes (Paris)

in , , , by Larisa, noiembrie 21, 2012
Jardin des Plantes (Paris) Franta






















Să mai luăm o gură de Paris. Sper să nu vi se aplece în curând de la atea "guri" din acest oraș. Dar poate totuși mai sunt și alții că mine, care nu s-ar sătura niciodată de bătrânul oraș de pe malul Senei. Am plănuite mai multe drumuri în viitorul apropiat pe acolo, cu treburi pe la ambasada, așa că o să mai profit să vizitez ce mi-a mai rămas, sau chiar să revin prin locuri deja cunoscute. Noroc cu birocrația română și hârțogăraia care se depune și se eliberează molcom, pe rând, în mai multe etape, cu prezența obligatorie la față locului. 

Pozele de mai jos sunt din Jardin des Plantes, o grădină botanică, destul de în centrul Parisului. Este mult mai mare decât ce va arăt eu aici și cu mai multe secțiuni, unele nu le-am vizitat, în altele nu am făcut poze. Sunt și sere și un muzeu, chiar și grădini tematice pentru pasionații de botanică. Dar dacă nu este vreme pentru toate, măcar o plimbare pe aleea principală este binevenită. Mai multe informații se găsesc pe site-ul oficial sau pe wikipedia, așa că nu are rost să mai vorbesc.  Cred că este minunată în orice anotimp!

 Ați vizitat Jardin des Plantes?

Jardin des Plantes (Paris) Franta



Jardin des Plantes (Paris) Franta

Jardin des Plantes (Paris) Franta
La Grande Galerie de l'Évolution face parte din Muzeul național de istorie naturală
Jardin des Plantes (Paris) Franta

Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte inițiat de Carmen


SHARE 33 comments

Add your comment

  1. Daca m-ar lasa cu catelul acolo,as putea sta la nesfirsit.
    E intr-adevar frumos.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai voie cu catelul, atat timp cat il tii in lesa. Poate doar pe anumite portiuni sa nu fie voie...

      Ștergere
  2. Oh, cat m-am plimbat prin gradina asta! Vara e foarte frumos, domnisoarele se plimba ca pe podium in tinute care mai de care mai extravagante! Poate am prins eu ceva photo-shooting dar cand am fost asa era :)

    Frumoase pozele! m-as intoarce oricand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dragut Alicee. Da, poate era un photo-shooting ceva..mi-ar place sa prind si eu vreodata...oricum am de gand sa mai merg acolo si vara :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase pozele! Recunosc, sunt unele locuri în Paris foarte frumoase! :))

    O zi senina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt locuri tare faine.
      Merci Minnie, si tu sa ai o zi senina!

      Ștergere
  4. as sta zile intregi in gradinile botanice , nu m-as satura !

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am vizitat-o, pare faina. sa zici merci lu doamna ambasada :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, multumesc birocratiei romane ca asa vad Parisul mai des :))

      Ștergere
  6. Foarte frumos... n-am fost acolo. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. un loc minunat...perfect sa-ti aerisesti creierii dupa toata larma orsului

    RăspundețiȘtergere
  8. Aici ai atins punctul sensibil :) Muzeele ca muzeele, dar gradinile ... of ! Si Parisul are muuulte ...

    RăspundețiȘtergere
  9. N-am vizitat dar cu siguranta as vizita!
    E foarte frumoasa! Si stii si cat de mult imi plac florile, plantele :)
    O seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiam ca tie trebuie sa-ti placa tinand cont de pasiunea ta pentru plante ;)

      Ștergere
  10. Să ai o seară la fel de frumoasă ca şi această grădină.

    RăspundețiȘtergere
  11. Uite ca stiu cei de la ambasada de ce te tot cheama ei la Paris :D Oricum, de plimbarile prin gradinile astea nu te-ai putea satura vreodata. Superbe fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mira :)!
      Da, are si birocratia partea ei buna uneori :))

      Ștergere
  12. doar vara am fost pe aceste alei... dar uite ce fermecator poate fi parcul si in acest sezon! multumim pentru plimbarea virtuala!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag!
      Eu vara nu am fost, dar am pus pe lista :)

      Ștergere
  13. Nici eu nu am vizitat-o din simplul motiv ca nu am ajuns inca in Paris. :D Dar mi-as dori foarte tare, mai ales ca ador sa fotografiez plante, pomi, alei, flori deosebite. E acolo o poza care m-a cucerit din prima clipa. E foarte reusita. Cea de-a treia, care reprezinta o floare roz. Superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nice!
      Gradinile astea, de fapt toate gradinile in general, sunt un paradis prntru pasionatii de fotografie intr-adevar.

      Ștergere
  14. He, he... de la o "prajitura" buna nu are cum sa ti se aplece. Frumos Parisul vazut prin "lentilele" tale.

    RăspundețiȘtergere
  15. Uite că aici n-am fost! :( Și arată foarte bine, trebuie să citesc mai multe despre ea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramane pe data viitoare Bia; Intotdeauna tre' sa ramana ceva si pentru data urmatoare ca sa fie motiv de intoarcere ;)

      Ștergere
  16. Nu, din păcate... Merci ca le pui macar pe blog sa vedem cum arata!

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS