El îmi face fiecare zi mai veselă!







 Acest articol participă la jocul Happy Weekend-ediția 2 inițiat de Elly.
SHARE 36 comments

Add your comment

  1. Ce poze drăgţue! Cred şi eu că te face fericită!
    Pupici, ţie şi lui Azorel!
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
  2. Azorel draga esti o adevarata stea a blogland-ului!
    Pupici si sa cresti mare!
    Iar tie Larisa un weekend frumos îti doresc! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un adorabil, nu ai cum sa nu-l iubesti. :) Mie imi plac catelusii mici si jucausi, asa ca Azorel e pe gustul meu. :D
    Weekend vesel, draga Larisa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori cat as fi de suparata, ma uit la el si ma inveselesc :)) Are atata enrgie, si o mutrisoara asa comica :))

      Ștergere
  4. E foarte drăgălaș! Și îi stă bine cu hăinuța de iarnă. Pisicile noastre nu suportă ham-ul, că le-aș duce afară, tânjesc și ele...Ham, ham, hai la joacă! O zi frumoasă și happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El s-a obisnuit. Cred ca si pisicutele se vor obisnui, trebuie sa incercati mai mult, putin cate putin...zic si eu.
      O zi frumoasa Mirela!

      Ștergere
  5. Numai bun de smotocit! :)
    Weekend minunat, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat e de simpatic cum sa nu-ti faca viata mai frumoasa, cum sa nu te faca fericita? E o dulceata. Sunt topita dupa catelusi, eu am un pechinez, tot ceva maruntel. L-am mai vazut o data pe Azorel, intr-o postare de-a ta si mi-am dat seama de atunci ca e o mica jucarie delicata. Are o fetisoara de copil alintat, rasfatat. Si mie mi-ai facut ziua mai frumoasa cu aceasta postare, Larisa! Grupajul de fotografii e excelent!
    Trimite-i cativa pupici de la mine ;)
    Happy Weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca si tu ai o catelusa (e o "ea" nu?) foarte simpatica!!!
      Da, e foarte jucaus, uneori cred ca nu oboseste niciodata si s-ar juca non-stop :))
      I-am trimis pupicii...ham ham :))
      Happy weekend si tie Elly!

      Ștergere
    2. Nu, si al meu e tot baietel :)
      Eu am doi baietei: un catel si un motanel :)

      Ștergere
    3. Aha! Nu stiu de ce am avut impresia ca este o ea! Scuze! E simpatic oricum! Un motanel mi-ar placea si mie (cred ca si lui Azorel :))...

      Ștergere
  7. Drăguţ foc Azorel. Pozele sunt făcute cu noul aparat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Cora! Da sunt facute cu noul aparat! Inca nu sunt foarte familiarizata cu el, asa ca unele au iesit clare, altele nu, dar le-am pastrat pe toate oricum :))

      Ștergere
  8. Cat este de dragalas:x si se pare ca'i place prin zapada ;)) Cum sa nu faca ziua oricui mai buna un astfel de ghemotoc simpatic:x
    Happy Weekend :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima lui iesire la zapada! Nu ma gandeam ca-i va placea atat de tare :))

      Ștergere
  9. Simpatic foc! Cum se bucura el de zapada! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Da, uimitor chiar s-a bucurat..dar i-au cam inghetat labutele :))

      Ștergere
  10. Hahaha...cred ca a topait de bucurie !!! Nu alearga dupa fulgii de zapada? Este super haios!
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar fi alergat, dar din pacate nu ningea :)
      Multumesc, duminica placuta!

      Ștergere
  11. Foarte fain articolul tau ,mi-au placut mult ipostazele lui Azorel !
    Weekend de vis!

    RăspundețiȘtergere
  12. vai, ce amuzant e!!! se amuza de zapada, de sine, de tot. ce moaca simpatica are!!! si imi place si outfitul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, :))a venit si la el Mosul cu doua costumase: unul de strada si asta de zapada :)).
      Duminica placuta Milena!

      Ștergere
  13. Funky Azorel. :D Zi placuta va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragalas! Dragalas! Dragalas!
    Stiu cum te simti cand il privesti! Doar privind foto si mi s-a latit zambetul pe fatza! :) E o sursa sigura si inepuizabila de endorfine. Sa iti traiasca!
    O Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Diana!
      E foarte haios, un astfel de catel iti inveseleste fiecare zi!

      Ștergere
  15. Tare simpatic e Azorel al tău. Şi îmi place numele aşa de mult, primul meu căţeluş adevărat, nu din pluş :), tot Azorel se numea şi era, ca Azorelul tău, plin de viaţă şi tare jucăuş. Doar că pe atunci nu îi îmbrăcam, acum sunt aşa de haioşi în costumaşe... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincera sa fiu il imbrac pentru ca este foarte sensibil. Can l-am luat, in primele saptamani a racit. Nici nu vreau sa-mi amintesc cat m-a costat veterinarul, consultatiile, antibioticele. Asa ca mai ieftina este o hainuta :))

      Ștergere
  16. Nu prea ma topesc eu dupa cainii de talie mica, dar stiu ca rasa aceasta se caracterizeaza printr-o veselie pe care cainii din alte rase nu o au. Iar cutu tau, in particular, este plin de energie si foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este un caine tare vesel si jucaus. Asa este rasa. Parca nu oboseste niciodata :))

      Ștergere
  17. I just love Azorel, sa-i spui ca are fani declarati in Romania :D hehehe.. Adevarul e ca un catel mereu gaseste o modalitate de a te face sa zambesti, cel putin eu asa patesc cand ma joc cu Maya, o micuta shitzu, mereu face ceva care imi topeste inima:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, un catel te face intotdeauna sa zambesti. Of si shitzu sunt asa simpatici...cand l-am luat pe Azorel, aveau si un shitzu asa dragut...a fost greu sa aleg... daca as fi avut un apartament mai mare...

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS