Iarna mea cu iarba verde

in , , , by Larisa, ianuarie 09, 2013
Iarna la mine este un fel de toamnă târzie. Un fel de noiembrie, cam așa. Doar copacii goi, fără nici măcar o frunză uscată trădează și te fac să te gandești la iarnă. Temperatura nu scade decât foarte rar sub 0, în rest rămâne pe la câteva grade peste. Iarba este mereu verde pe câmpuri ceea ce îți da impresia falsă de primăvară, mai ales în zilele însorite. Nu mă plâng dar totuși mi-aș dori un pic de zăpadă. Anul trecut după ce am adunat ghiocei de pe malul Loarei în ianuarie, în februarie a nins. A ținut zăpada vreo 3 zile, perioadă în care a a fost stare de urgență națională, sau mă rog, locală și asta pentru 5 cm de zăpadă. Și acum oamenii își mai amintesc..."mai ții minte, anul trecut a nins!!" de parcă cine știe ce uragan ar fi lovit. Păi aia a fost zăpada, fraților?!

Uite așa arată iarna mea, pe malul Loarei. Pozele sunt făcute anul acesta, pe 1 ianuarie, lângă orășelul Château La Valière, cam la 40 km de Tours. 










Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen.
SHARE 52 comments

Add your comment

  1. Da, nu prea arată a iarnă. Dar nici la mine nu e mai multă zăpadă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie sincer mi-ar fi placut putina zapada, macar din cand in cand :)

      Ștergere
    2. Câteodată, e bine și mai multă! :D

      Ștergere
  2. Oh ,seamana mai mult cu sfarsitul de toamna dar tot e fain! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceva asemanator am si eu... foarte rar zapada, dar si cand vine....:))
    Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. N-o fi iarna clasica, cu zapada pufoasa si stralucitoare, dar nu te plange, oraselul pe care l-ai vizitat este minunat, iar fotografiile... nemuritoare. J'aime ta hiver! Sper ca am zis bine ca-ti iubesc iarna:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Anda!
      Da, ce sa zic, nu ma plang, mi-o place mie zapada, dar cand se trasforma in gheata sau mocirla...mai bine fara :))

      Ștergere
    2. Atunci stam acasa si ne uitam pe internet la poze cu zapada:D

      Ștergere
  5. Hai ca e frumos și asa, mie imi place uneori sentimentul de "falsă primăvară", chiar mai mult decat ideea că poate in martie va ninge, asa cum s-a intamplat anul trecut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, anul trecut a fost chiar tare, dupa ghiocei m-am dat cu sania :))

      Ștergere
  6. Mie o iarnă ca a ta îmi place, oricum e mai drăguţă decât gheaţa de pe trotuare cu tot riscul pe care il implică... :) Am cunoscut pe cineva care la 30 de ani a văzut prima dată zăpadă :D, unde trăieşte el nu ninge niciodată. Îţi dai seama cât de încântat a fost... Este povestea vieţii lui! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar, gheata de pe trotuare sau mocirlele nu-mi plac deloc. Imi amintesc ce oribil era in Bucuresti dupa ce se topea zapada :(.

      Ștergere
  7. In zilele de iarna cu ger de crapa pietrele mi-as dori cu adevart macar cateva zile sa fiu pe malul Loarei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca si eu cand imi amintesc de diminetile geroase din Bucuresti, parca e mai bine aici :))

      Ștergere
  8. O astfel de iarna mi-ar placea si mie, din pacate in Bucuresti e mai mereu ba gheata, ba mocirla, cum o dai, tot nu e bine. Nici prin parcuri, pe alei nu e zapada, caci imediat este curatata. Iarna cu mantie pufoasa, alba, stralucitoare, o gasim doar la munte. Sau in poze.
    Eu as fi foarte fericita sa traiesc pe Valea Loarei. :) Cadrul e de basm! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca daca Bucurestiul ar fi un oras mai civilizat, s-ar dezapezi mai bine si canalizarile ar fi mai bune, totul ar fi fost ok.

      Ștergere
  9. Si la mine e la fel...dar in satucul asta imi place tare mult :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e fain satucul. Dar si la voi acolo sunt niste sate superbe! Sper sa ajung candva, curand ;)

      Ștergere
  10. Asta cu urgenta nationala imi aminteste de acum cativa ani cand eram a facultate la Marsilia si a nins 5cm, totul blcat timp de 2zile.AM avut noroc ca pe mine m-au oprit chiar cand intram in oras si al facut stanga imrejur, altii au ramas blcati acolo 2 zile.Pai daca era zapada ca a Bucuresti pe aici e catastrofa nationala pt tine...
    PS la mine a aproape vara, lumea sta la plaja...lol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi dau seama ca in sud acolo nici nu se pune problema de iarna :))
      Stiu ca la cativa cm de zapada au inchis si aeroportul CDG :)). Mergeam pe autostrada acum cateva saptamani si doar ca anuntasera sa S-AR PUTEA sa ninga, patrulau utilajele de dezapezire :)). Ce sa spun, e un lucru bun pana la urma :D!

      Ștergere
  11. Bună Larisa!
    Wow,o așa iarnă vreau și eu!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. ce mi-ar placea sa se adevereasca proverbul "nemultumitului i se ia darul", si sa facem schimb!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. facem schimb doar de temperatura si de zapada eventual :))

      Ștergere
  13. daca la tine e asa iti dai seama cum e in Sud. de asta da, o sa-mi fie dor :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase privelişti.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dupa cum vad, nici macar copacilor nu le-au cazut toate frunzele... Si zici ca nici foarte frig nu este. Iarba e ca toamna...e aproape bine :)
    Parca as prefera sa traiesc intr-un astfel de loc. De fapt in altul mai cald chiar. :)) Ma stii.
    Cu toata ne-iarna voastra, fotografiile sunt foarte frumoase. Trebuie sa dam Cezarului ce-i al Cezarului.
    Majoritatea ar putea candida cu succes pentru a fi facute vederi, atat de frumoase sunt peisajele.
    Happy WW, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi!
      Te stiu Elly ;), stiu ca iti place vara si un loc cald, fara pic de zapada!

      Ștergere
  16. iarna ta, primavara! :)
    foarte frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Super peisajul. Parca ar fi scoase dintr-o poveste pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  18. ce m-a distrat titlul! :)) cam asa este peisajul si în orasul meu :)) Dar, sâmbata ni s-a promis zapada!:)) sa vedem daca meteorologii vor avea dreptate. Poate ca va ajunge valul alb si pâna pe malul Loarei :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ar fi sa ajunga pana aici ninsoarea :))!
      O zi minunata Carmen!

      Ștergere
  19. Ai dreptate ca pare de departe o iarna mult prea primăvărateca, nu ii e rusine sa fie asa ''fierbinte'' ?! :) hehehe:D Pozele sunt minunate si cred musai trebuie sa bifez un 30 cu o vizita in Franta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar, la podgorie se stie :))
      O fi ea calda, iarna asta pe aici, dar stii care-i partea naspa?! Ploua mai mereu :))

      Ștergere
    2. Da, partea cu ploaia poate deveni depresiva :D

      Ștergere
  20. Îmi place tare,tare iarna ta cu iarbă verde !
    De ce ?
    Că-i frumoasă,fotogenică și îmi satisface nevoia de verde !
    Super fotografiată am zis deja ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da e fotogenica asa verde cum este, dar si zapada ar putea fi la fel :))

      Ștergere
  21. WOW !!! Ce frumos e acolo, imi place tare mult, sper sa ajung si eu candva. Si in Londra e cam la fel, iarna trecuta am prins zapezile alea mari exact cand m-am dus acasa si a trebuit sa stau 4 zile in Bucuresti, apoi am reusit sa ajung si in Galati 6 zile dupa care am plecat iar. Acum tanjesc dupa un pic de zapada, chiar imi doresc sa vad Londra acoperita de zapada, cred ca ar fi foarte frumos, cica saptamana viitoare va ninge si desi nu e nimic sigur deja toata lumea e panicata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut niste poze pe internet pe undeva cu Londra inzapezita. Arata foarte fain. Sincer mi-ar placea s-o vad asa si live :))
      M-am bucurat si eu de putina zapada pe la munte iarna asta, asa cat sa-mi ajunga pana la anul :))

      Ștergere
  22. Si zapada are farmecul ei, totusi prefer o iarna verde:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-as multumi macar cu vreo 2 saptamani de zapada :))

      Ștergere
  23. Superbe poze! Stai liniştită, că şi la noi a fost o vară înaintată până în octombrie. Şi, pe 30 decembrie, în drum spre Cabana Curmătura, peisajul era , mai degrabă, de toamnă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am vazut niste poze la niste amici care au petrecut revelionul la Curmatura si nu era zapada mai deloc. Au facut si o bucatica de creasta. Adevarul este ca am observat in ultimii ani o lipsa de zapada pe munte, cel putin in decembrie ianuarie :(

      Ștergere
  24. Iarna ta arata ca in povestile alea frumoase de toamna.

    P.S. Are peisajul asta ceva boem care ma face sa ma uit la el si sa nu ii gasesc cuvantul potrivit pentru cat de frumos este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un fel de toamna tarzie, asa este iarna mea. Mi-o place mie toamna, dar macar cateva saptamani de zapada as fi vrut :)

      Ștergere
  25. Nu stiu daca iarba este verde in Ploiesti, dar cerul pare sa fie de primavara de aproape o saptamana. Pana acum a nins de doua ori si de doua ori soarele a fost mai puternic.

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS