Ieri am ieșit să plimb cățelul în parc. Nu aveam intenția inițial să merg chiar în parc, dar fiindcă era soare, am zis de ce nu. Nu mi-am luat aparatul foto cu mine, m-am gândit că n-am ce poza în ianuarie. Când am ajuns acolo mi-a părut rău. Doar frigul de afară și lipsa frunzelor trădau și îți aduceau aminte că e totuși încă iarnă. Și poate pustietatea absolută. Grădina Prébendes d'Oé din Tours este de obicei, în anotimpurile calde, foarte animată. Tineri întinși pe iarbă, bătrâni pe băncuțe la o vorbă, copii, căței..oameni de toate vârstele și de pretutindeni. Ieri era însă pustie, semn că mai e până la primăvară. L-am plimbat pe Azorel, m-am înapoiat acasă, mi-am luat aparatul foto și m-am întors în parc. Nu este departe. Dar n-am avut noroc, soarele s-a ascuns repede după nori, așa că nu mi-a ieșit mare brânză. Mi-am dat atunci seama că abia aștept zilele însorite și calde... 
PS: click pe prima poză, apoi scroll pentru a fi văzute la dimensiune standard.













Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen.
SHARE 55 comments

Add your comment

  1. Wow! Ce frumos e la tine!
    La mine a nins azi tare mult, cred ca 15 cm ceea ce ptr Olanda e un record!
    Happy WW Larisa draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si aici anuntasera ninsoare, dar nu a ajuns la mine :))...inca !
      Happy WW Minnie!

      Ștergere
  2. Au iesit pozele, e bine, doar ca pe mine asa mă intristează pustietatea asta de iarnă :(

    RăspundețiȘtergere
  3. mi e dor deja de ierni de astea :) anul trecut, in ianuarie, am prins si 19 grade! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru tine aceste fotografii inseamna "nu mare branza" ? Mie mi se par foarte, foarte reusite. Preferata mea este poza cu numarul 5.
    Am iesit si eu din casa ieri, dar nu m-am uitat nici stanga, nici dreapta. :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vienela! Cred ca pozele cu crengile copacilor ieseau mai bine daca era senin, dar pana am ajuns in parc s-a inorat :(

      Ștergere
  5. Ai reusit sa redai o atmosfera de calm si relaxare... :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si nu se vede! :) Aici s-a topit deja zapada din w-e si zici ca e toamna... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase locuri, chiar si asa pustii...
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  8. cam verde totul pt iarnuarie ... :)
    Esti norocoasa sa locuiesti intr-o zona atat de "pasnica" iarna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nu se stie niciodata! Anul trecut a fost la fel si-n februarie a nins :))

      Ștergere
  9. superba dantelaria crengilor! nu ca nu ar fi totul frumos, dar "desenul" acela mi-a captat privirea!

    RăspundețiȘtergere
  10. cat poate fi de verde, parca simt miros de primavara...
    parcurile aici sunt inca cenusii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt verzi toata iarna si eu am ramas mirata.
      Cred ca in primul rand si din cauza temperaturilor care nu prea scad sub 0, apoi si pentru ca se ingrijesc de ele sa fie verzi...

      Ștergere
  11. e tare frumos in orasul in care stai, chiar daca e iarna, deprimante is parcurile de la noi, caci is neingrijite mereu, sa ne mai dai poze din orasul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, ma bucur va ti-au placut.
      Sunt mai multe poze la sectiunea fotografii cu orasul, sau asa printre randuri in general...dar o sa mai pun :)

      Ștergere
  12. ce curat si frumos arata totul ! la noi , neingrijit totul , cum zice mai sus , noroi etc :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este intr-adevar curat si ii vad mereu pe gradinari cum curata, cum aranzeaza, planteaza pe acolo :)

      Ștergere
  13. Chiar daca e destul de pustiu iarna in fotografii parcul apare foarte frumos. Fotografiile cu copacii, cu ramurile, sunt intr-adevar deosebit de frumoase. Si mie imi place joaca ramurilor :)
    Intr-una din fotografii e un catelus in lesa. E Azorel? Sau un alt Azorel? :)
    Mi-ar fi placut sa-l vad si pe el in parc. E atat de dragalas :)
    Happy WW, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly!
      Nu este Azorel al meu, e un alt Azorel :))Cand m-am intors cu aparatul in parc pe el l-am lasat acasa, deja se plimbase. Iar apoi cu el nu prea pot face poze, se tot smuceste si ma misca :))

      Ștergere
    2. Ca si Pufulet al meu :) Nici pe mine nu ma prea lasa sa fac poze. Desi al meu umbla liber, fara lesa. :)) Poarta lesa doar cand mergem la vizita medicala ;)

      Ștergere
  14. idilice imagini...
    totul e linistit si curat...o placere sa te afli acolo :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da,nu stiu cand sa zic ca e mai dragut, acum ca este linistit, dar cam pustiu, sau vara cand e cald, dar cam aglomerat!

      Ștergere
  15. Nu inteleg de ce toat lumea vrea soare si cer senin, eu ador pozele cu un ger gri, albatru inchis, cu nori cenusii...oricum sa stii ca mie imi plac tare mult, chiar daca tu crezi ca nu a iesit mare branza :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Sincersa sa fiu mie nu prea imi ies pozele bine cand e nor, in sensul ca-mi ies cam inunecoase si lipsite de culoare. Tre' sa exersez mai mult :))

      Ștergere
  16. Frumos,tare frumos este parcul „tău” !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. frumos parc. iar rețeaua de crengi din a cincea fotografie este de-a dreptul superbă.

    RăspundețiȘtergere
  18. Pare ca e toamnă și, vorba ta, totuși e ianuarie!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Larisa!
    Wow cât de frumos este la tine!
    O seara minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elena! Da, este aproape primavara, dar sa nu ma bucur totusi prea devreme :)). O seara minunata si tie!

      Ștergere
  20. Foarte frumoase imagini! Relaxante.

    RăspundețiȘtergere
  21. Aşa ar arăta martie pe aici, dacă avem noroc! :) Verdele ăla de ianuarie face tot spectacolul! Fotografiile cu natura sunt întotdeauna frumoase, aşa că ţi-au ieşit bine pozele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mira! Sper sa se pastreze verdele asta, dar sincera sa fiu nici cateva zile de zapada nu m-ar deranja :). Macar cateva...

      Ștergere
  22. frumoase in parte fiecare imagine! fiecare are farmecul ei! si mie imi plac plimbarile prin gradina botanica, indiferent de anotimp!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoase privelişti din diverse anotimpuri.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce frumos e parcul solitar...imi aduce aminte de Cismigiu intr-o zi de aprilie. Nu ca ar semana, doar asa, la atmosfera si verdeata. :))
    La noi soarele e destul de zgarcit, rar cand se indupleca sa apara pe cer iarna. Imi imaginez cam cat de mult iti doresti zile luminoase... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si aici e cam zgarcit soarele, cel putin asa a fost iarna asta. Iar cand apare, parca isi scoate coltii, e foarte frig :))

      Ștergere
  25. Îmi place atmosfera.
    Liniște, curățenie, ordine chiar dacă sunt pe fond verde în luna ianuarie.
    Pozele favorite 2 și 10.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Corina!
      Poza nr 2 imi place si mie, este singura unde soarele si-a scos poutin capul din nori :)

      Ștergere
  26. Nici tipenie de om, parca asta e cadrul perfect pentru natura , cand nu e stricata de oameni galasiosi :)) Ti-am spus vreodata ca de fiecare data cand privesc pozele tale ma gandesc la vederi. Acele vederi pe care le trimti cand esti plecat pe undeva ..minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cris!
      E placut asa cand este liniste, dar daca era un pic, macar un pic mai caldut era perfect :)

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS