Filmele lunii ianuarie

in , by Larisa, februarie 04, 2013
De obicei văd destul de multe filme, astfel încât după un timp habar nu mai am ce am văzut. Inspirată de Bia, la începutul anului m-am hotărât să țin o lista a filmelor văzute. Zis și făcut, mi-am aranjat un mic tabelaș excel pe calculator, unde trec toate titlurile. Nu mă întrebați de ce, că nu știu exact, probabil că să am eu o evidența mai clară. Și apoi, chiar sunt curioasă câte văd până la sfârșitul anului și care or să-mi placă.  În ianuarie au fost cam puține, dar cum tocmai ce s-a încheiat luna, să le luăm la puricat. 


O să încep cu sfârșitul, adică cu ce am văzut aseară. Ei bine aseară am văzut Anna Karenina, ultima ecranizare, cea foarte mediatizată și controversată a celebrului roman. Citisem una alta despre film, auzisem păreri pro, dar mai ales contra, deci știam în principiu la ce să mă aștept. Așa că n-a fost o mare dezamăgire când am simțit să opresc filmul pe la jumate. În concluzie: NU mi-a plăcut! De ce? În primul rând nu mi-a plăcut ideea de îmbinare cu teatrul. O fi ea ingenioasă, sau originală, însă dacă am chef să merg la teatru, merg la teatru, dacă vreau să văd un film, atunci văd un film. Nu-mi plac lucrurile amestecate. Am citit cartea prin liceu, mi-a plăcut, am văzut ecranizarea mai veche cu Sophie Marceau și mi-a plăcut și aia. Efectiv filmul asta mi s-a părut o insultă la adresa cărții lui Tolstoi, că să nu zic o porcărie. Ups, hai c-am zis-o! În afară de decoruri, costume, machiaj, alceva ....nimic. Nu mi-a plăcut Keira (cred că nu-mi place în general!), nu mi se pare nici că i s-a potrivit rolul, nici că l-a jucat bine, pe Vronsky eu îl "știam" bărbat frumos, ofițer seducător și m-am întrebat unde au găsit aschimodia aia să-l joace, iar pe Jude Law nu-l văd deloc în rolul lui Karenin. Apoi cred că filmul n-a reușit să surprindă patosul și profunzimea iubirii dintre cei doi, frământările, Rusia aceea a secolului 19. Gusturile nu se discuta, dar din partea mea, stai jos, nota 4!

Trecem mai departe și ajungem, în ordine inversă desigur, la Argo, film nominalizat la Oscar parcă, cu Ben Affleck. N-am multe de comentat.... 20 de minute am văzut și m-am întors la alte treburi întrebându-mă pe ce criterii face academia nominalizările.

Așaaa... Ajungem acum la Flight. Un pilot de avion respectat devine erou național dupăƒ ce reușește săƒ aducăƒ la sol un avion serios avariat. Dar ce te faci când reușește asta beat fiind și drogat?! Hmm nasol să se prăbușească avionul tocmai atunci, nu? Oricum, filmul este chiar bun, mai bun decât mă așteptam. În sfârșit un film care mi-a plăcut! Interesant subiectul, iar Denzel Whasigton joacă impecabil. Prezintăƒ foarte bine viciile umane și consecința dependenței de alcool și droguri, care pot distruge viață unui om. Un pic cam ciudat finalul, sincer mă așteptam să aiba un final fericit, să se întâmple o minune, ceva. Așa că am rams puțin dezamăgită. Însă analizând mai mult, cred totuși acela a fost de fapt happy-end-ul. 

De la avioane moderne, ajungem acum în vestul sălbatic, la cai si sclavi, odată cu Django Unchained. Filmul ăsta mi-a întrecut toate așteptările! Deși nu sunt un fan al filmelor în care sare sângele pe pereți, acesta chiar m-a prins. Scenariul este excelent, personaje bine dezvoltate, interpretarea actorilor foarte bună, de parcă trăiești rolul odată cu ei, de coloana sonoră nu mai zic. Ce mai, tipic Tarantino! Un pic exagerat, dar exagerat cu gust. Mi-a plăcut mult C. Waltz și sper să câștige Oscarul, mi-a plăcut și Leonardo DiCaprio, parcă joacă din ce în ce mai bine (mai ales roluri negative!), dar și Jamie Foxx e tare simpatic. Deși are o durată destul de lungă nu m-am plictisit nici măcar o secundă.


Cireașa de pe tort rămâne însă The Hobbit, filmul la care m-am mirat și eu că am rezistat pana la final. Vă spun dinainte că nu am văzut nici până în ziua de astăzi Stăpânul Inelelor și nici n-am de gând. Am încercat și am adormit la el, deci e clar nu mă prinde genul acesta de film. M-am uitat la The Hobbit, doar așa, să nu zic că nu l-am văzut. Am zis că poate poate. În prima jumătate de oră, am vrut să-l închid la fiecare 10 minute. După aia la fiecare 20 de minute. Dar m-am ținut tare până la final. Părerea....o fi bun filmul, dar nu este pe gustul meu. Punct.

În afară de astea mai grele, am mai văzut două filme ușurele, dar simpatice și relaxante: Singur acasă 5, care nu se compară cu primele două, dar e amuzant și făcut fix pe aceeași linie (sincer habar nu aveam că au existat 3 și 4 !) și New in Town(2009), o comedie romantică tipică, cu RenAée Zellweger, pe care eu o ador de la Bridget Jones încoace.
 
Am revăzut (pentru a nu știu câta oară) What happens in Vegas (2008), cea mai tare comedie cu Cameron Diaz și Ashton Kutcher și Julie and Julia (2009), pe care-l văzusem acum vreo 3 ani, cu Meryl Streep și Amy Adams, btw un film foarte drăguț, cu un Paris minunat, o pasionată de blogging și multe mâncăruri delicioase.
 
Concluzia: în ianuarie am văzut 7 filme (nu le pun pe cele revazute!) dintre care doar 2 mi-au plăcut. Am devenit eu prea pretențioasă, pentru că trăiesc într-o perioadă când am foarte multe filme la dispoziție, sau nici filmele nu mai sunt așa de bune?
 


Voi ce ați mai văzut? Ce v-a mai plăcut?



SHARE 47 comments

Add your comment

  1. Si eu ma intreb de multe ori oare cui i-ar place un film sau altul - care mie nu imi transmite nimic!... Daca nu ar avea fani, genul ar fi murit de mult! Pentru fiecare gen de film exista grupe de adoratori. La inceput, privim "tot" apoi incepem sa ne formam un anumit gust... A vorbi despre gusturi este insa subiect TABU :-D Deci trebuie sa fim multumite cand din cand in cand ne pica sub ochi cate un film "bun".
    Eu personal nu am vazut inca nici unul din filmele nominalizate la Oscar, insa ieri am vizionat un film tare dragut, Comme un chef - cu Jean Reno ;) ( ca tot vorbesc cu o frantuzoaica). Daca nu l-ai vazut, ti- l recomand cu caldura. Este o comefie - nu este neaparat genul dupa cate sa "ma dau in vant".Nu a fost nominalizat pentru niciun premiu, dar ce conteaza! Totul este relativ... si cu asta, revin la intrebarea ra din final :-D
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am vazut de curand si eu. Mi-a placut tare mult..desi nu pot spune ca sunt fana a filmelor franceze. Insa trebuie sa recunosc ca mai au si ei filme bune :)).
      Da, asa este tine de gusturi si gusturile nu se dicuta. Fiecare cu ale lui.
      O zi minunata si tie!

      Ștergere
  2. Eu, ca niciodată, am văzut o grămada de filme luna asta ianuarie, multe din alea nominalizate :) Din lista ta am vazut Argo care mie mi-a plăcut mult de tot, dar este drept, e un film pentru care iti trebuie starea de moment. Eu recunosc, daca eram deprimata sigur nu-l puteam duce, dar am fost in forma si l-am vazut cu sufletul la gura :)

    Django, e foarte bun, toata lumea zice asta, nu ma insist. Vreau sa vad Karenina, am auzit pareri foarte diferite, dar vreau sa ma conving eu :) Am vazut si Flight, e un film cu greutate, dar nu m-a dat pe spate.

    Ce vreau sa-ti recomand, dar e din seria filmelor "ciudate", ar fi Les Miserables (adaptarea unui musical pentru ecran, nu stiu daca o sa-ti placa, se canta, deci se amesteca chestiile, dar muzica este ATÂT de bună, ca face toată povestea) și Cloud Atlas (numai că vezi că ține peste 3 ore și s-ar putea sa nu mai intelegi nimic la un moment dat) :)) Dar ca și experiențe de vizionare sunt excelente :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut in lista ta de pe facebook ca ai vazut destul de multe. Eu nu stiu, dar parca luna asta, desi este iarna, n-am avut dispozitie pentru filme.
      Si da, clar tine si de moment, de dispozitie. Mizerabilii vreau si eu sa-l vad curand, desi nu ma incanta musical-urile, totusi distributia, imaginile par promitatoare :). Cloud Atlas nu-l stiu, dar uite o sa caut acum trailerul. Mersi!:*

      Ștergere
  3. Am ramas cu parerea ca trebuie neaparat sa vad si alte ecranizari a Annei Karenina, se pare ca ultima e cea mai comerciala...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s-a parut si mie, foarte comerciala...desi unii zic ca este originala...

      Ștergere
  4. Flight l-am vazut si eu! Mi-a placut tare mult!
    Tu stii ca eu nu prea le am cu filmele..... :))
    O saptamana frumoasa Larisa!

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi plac comediile , sa ma mai destind la cap si sa nu trebuiasca...sa gandesc :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am vazut nici unul din filemele despre care vorbesti,as fi vrut sa vad Anna Karenina dar cele spuse de tine m-au facut sa ma gandesc de doua ori...
    Hobbitul...da...a avut si o reclama agresiva si la fel ca si pe tine genul asta nu ma prinde...
    imi amintesc cat de dezamagita am fost de Avatar,tot in genul fantastic si cu toate ca a fost in 6 D am ramas dezamagita pentru ca efectele tehnice au minmalizat pur si simplu jocul actorilor care nici in ziua de azi nu-mi dau seama daca a fost bun sau nu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, la Avatar, am adormit la cinema :))
      Am mers la vremea respectiva ca eram curioasa, dar nu m-a prins. M-a plictisit teribil. Dar cum se spune, fiecare cu gusturile lui :))

      Ștergere
  7. Am vazut Flight si Django. Ambele sunt de vazut, iar in privinta ultimului: nu va temeti de Tarantino (e sange, dar e in cantitati rezonabile, deloc gratuit, credibil si artistic imprastiat :D)

    Am mai vazut Cloud Atlas si e recomandat celor care pot pricepe si urmari povesti alambicate, cu multe detalii, cu alte cuvinte, dezlegatorilor de puzzle-uri.

    Anna Karenina inca nu si cred ca nici nu vreau prea curand, Hobbit nici atat pentru ca nu m-a convins Stapanul Inelelor decat la capitolul decoruri sa zicem....

    p.s. faina rubrica, asteptam februarie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea si eu sa vad Cloud Atlas totusi, nu-l stiu, o sa caut un trailer pentru moment sa vad ce si cum.
      Da, la capitolul imagini sunt faine si hobbit si Stapanul Inelelor, dar in rest, sunt doar pentru cine iubeste genul.

      Ștergere
  8. Eu am vazut: Despre oameni si melci (romanesc, mi-a placut mult, dar mie filmele romanesti imi plac si daca este vorba despre inginerul de santier de la Bicaz :)), Silver Linings Playbook, A Royal Affair, De rouille et d'os, The Perks of Being a Wallflower, Moonrise Kingdom. Filmele acestea mi-au placut. Pe cele pe care nu le-am urmarit pana la capat nu le-am mentionat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de recomandari Mirela! Nu numai ca n-am vazut niciunul din lista ta, dar in afara de Silver Linings Playbook nici nu le cunosc :)). O sa caut...sa le vad si eu :)

      Ștergere
  9. Imi este si rusine sa scriu:nu am mai fost la cinema de vreo 2 ani.Tot insist la prieten sa-mi ia bilete de la comitetul lui dar ba uita, ba s-ai schimbat hartiile si iute asa o sa vina vara si nu mai avem timp de cinema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, clar vara nu e de mers la cinema, tre' sa va grabiti acum cat e iarna :))
      Nici eu iarna asta nu prea am fost des, dar acasa ma uit frecvent la filme.

      Ștergere
  10. Subscriu la ce a scris Carmen ”A vorbi despre gusturi este însa subiect TABU”.
    Mie mi-a plăcut ”Anna Karenina” tocmai pentru desfășurarea teatrală cu decoruri ca în povești. Îmi place Keira Knightley. Jude Law m-a surprins în rolul lui Karenin. Pe Aron Johnson Taylor-Johnson nu l-am mai văzut jucând dar mi-a plăcut în rolul lui Vronsky. La începutul filmului am fost uimită de abordare și apoi încet-încet m-a prins.
    ”Flight” mi-a plcut, dar sunt și fan Danzel Washington. Și eu am dorit un final fericit, tocmai de aceea mi-a plăcut filmul pentru că a avut un final corect.
    Am mai văzut: The Perks of Being a Wallflower, Silver Linings Playbook, Lincoln, Amour, Les Miserables, Liberal Arts, Trouble Whit The Curve, This is 40, Why Stop Now. Le recomand pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca sa vezi cum parerile sunt impartite :)). Da, categoric gusturile nu se dicuta. Inainte sa-l vad, tot asa citisem pareri bune despre el si pareri proaste :)) Chiar ma intrebam in ce tabara o sa ma aflu dupa.
      Silver Linings Playbook, Lincon si Les Misérables le stiu si chiar vreau sa le vad cat de curand. Restul nu le cunosc dar o sa caut niste trailere. Multumesc de recomandare!

      Ștergere
  11. Hello!
    M-am apucat serios de filmele de Oscar,
    Am vazut Lincoln, Argo, Flight, Mizerabilii, Brave, Django, Skyfall, Life of Pie, Moonrise Kingdom, Happy Spring, The last man on earth(ultimele doua sunt ceva mai vechi si nu sunt de Oscar - sunt de "weekend") si cred ca au mai fost cateva, dar nu le mai tin minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici am de recuperat :))
      Si eu vreu sa le vad pe cele nominalizate anul acesta. Cel mai tare ma tenteaza Lincon si Life of Pi si sunt curioasa si de Mizerabilii, desi e musical. Mersi de recomandari Iulia!

      Ștergere
  12. Eu nu sunt o cinefila infocata, pot trece si luni intregi in care nu ma uit la filme. Iti impartasesc pe deplin opinia despre Stapanul inelelor, chiar am facut un articol despre filmele din categoria fantasy in care am descris exact ce spui si tu ca ai simtit la vizionarea lui.
    Deci nu am mai vazut niciun film in ultima vreme si nici nu cred ca voi vedea prea curand. Sunt in perioada cand nu am chef si rabdare sa le urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, genul fantasy este foarte apreciat de unii si foarte plictisitor pentru altii cred :).
      Si da, ai dreptate, daca nu ai dispozitia necesara sa le vezi, filmele nu au nici un farmec, mai bine nu le vezi deloc.

      Ștergere
  13. Am vazut filme cu calatorii, pe care le si recomand! Ultimul "The best exotic Marigold Hotel! Am vazut si 2 filme incredibil de bune ce nu au de a face cu calatoriile! Unul funny se petrece la Paris: The intouchebles si Ocean Heavan ambele dupa povesti reale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite o sa ma uit si eu la The best exotic Marigold Hotel.
      The intouchebles, l-am vazut acum ceva timp, mi-a placut foarte tare, desi nu ma omor cu filmele franceze. Oricum am citit intr-un ziar ca ar fi cel mai vizionat film francez al tuturor timpurilor, detronand anul trecut Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain...

      Ștergere
    2. Atunci iti recomand si Ocean Heavan! :)

      Ștergere
  14. Cel mai recent film pe care l-am vazut a fost cel recomandat de Alice, The best exotic Marigold Hotel, care are un scenariu superb si actori englezi minunati. El ti-l recomand, probabil nu o sa adormi...:D dar, pe de alta parte, daca mie mi-a placut nu inseamna ca o sa fie neaparat si pe placul tau, nu?... :)

    Apropo de ce spuneai in legatura cu criteriile de apreciere, mereu lucrurile sunt subiective aici. Eu patesc asta cu cartile... am citit carti atat de laudate si, dupa parerea mea, sunt laudate fara temei. Cu siguranta, la un moment dat se formeaza un stil, gustul se modeleaza si nu mai poti sa crezi tot ce spun altii despre o carte, un film. La urma urmei, cei care lauda au si ei interesul lor.
    Iar ceea ce nu iti place tie, altuia i se pare ceva extraordinar. Si invers. Dar iti dai seama ce dramatic ar fi daca am avea toti exact aceleasi gusturi. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii, eu am observat o chestie..Sunt persoane cu care ma potrivesc la gusturi si persoane cu care nu ma potrivesc. Aveam o colega, care orice film mi-ar fi recomandat stiam ca imi va placea. Si chiar imi placea. Sunt alte persoane care clar daca spun ca un film e bun, sigur nu o sa fie pe gustul meu :))
      Si cu cartile este la fel. Chiar mi s-a intamplat de curand, cand am inceput sa citesc o carte mult laudata si recomandata. Dupa ce am citit un sfert, am lasat-o...Dar tocmai asta ne face pe noi oamenii unici in felul nostru, nu? :)

      Ștergere
  15. am zis eu ca baiatul ala n are fata de Vronsky. esti a doua persoana care zice ca n a rezistat pana la sfarsit. bai da si Argo? trebuie sa l vad. de restul am mai scris pe la mine pe blog, asa si asa(apropo de asta merci de ideee, poate mut si eu filmele pe blogul de vacante, si asa n am mai intrat pe ala de un secol)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut prea comercial Anna Karenina, dar uite sunt si persoane care au apreciat originalitatea. Cum spuneam, imi place teatrul, dar amestecatura cu filmul nu :))
      Argo, nu e prost, dar cred ca nu mi-a placut subiectul prea tare :))

      Ștergere
  16. Eu recunosc ca am vazut numai filme romantice in acest inceput de an si la unele am plans :"> ..da da stiu sunt dilie.. Am vazut 2 filme facute dupa carti scrise de cel care a scris si The Notebook : The Last song si Nights in Rodanthe. Am mai vazut :''The life of Pi'' si inca cateva mai usoare, comedii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac filmele romantice, cred ca tre s-o las balta cu oscarurile si sa revi la vechile obiceiuri ca vad ca nu merge asa :))
      The life of Pi trebuie sa-l vad si eu curand, dar nici restul recomandate nu suna rau (mai ales ca mi-a placut the Notebook)! Nights in Rodanthe cred ca l-am vazut parca...Thx!

      Ștergere
  17. Pe imdb ai posibilitatea să-ți faci liste, și pe categorii (eu spre exemplu am: filme romanesti, must-see, documentare, tv-series, pending etc). Sunt mult mai practice decât excel-urile sau alte progrămele, pentru că le poți verifica și online (spre exemplu să adaugi imediat ce auzi de un film - astfel eviți riscul de a uita de el până ajungi acasă, ori poate nu ești în apropierea calculatorului câteva zile - pe când telefonul e mereu, și mai toți avem net pe el). E foarte practic și pentru că te ajută să verifici repede un film (mi se întâmplă să uit anumite filme, bune de altfel, dar nu suficient cât să te marcheze și să îți rămână tipărite în minte) dacă l-ai văzut, sau dacă îl ai deja în lista de așteptare.

    În altă dezordine de idei, ca să-ți răspund la prima întrebare de la final, fără nici un comentariu despre ele: Argo (2012), Of Mice and Men (1992), War Horse (2011), Moonrise Kingdom (2012), Arbitrage (2012), The Best Exotic Marigold Hotel (2011), Das Experiment (2001), Cloud Atlas (2012), The Bourne Legacy (2012), Dark Shadows (2012), Edwin Boyd (2011), Premium Rush (2012), Prometheus (2012), The Dark Knight Rises (2012) - cam atât îmi aduc aminte momentan. Pe scurt pot să spun că sunt destul de light filmele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca nu stiam. Multumesc, o sa intru sa studiez problema :).
      Si multumesc si pentru recomandari, unele le-am vazut si eu, iar pentru celelalte o sa caut un trailer.

      Ștergere
    2. Plăcerea a fost de partea mea! Argo l-am văzut recent și e ok, merită puțin atenție Das Experiment, Cloud Atlas și poate Prometheus.

      Ștergere
    3. Poate o sa-i mai dau o sansa lui Argo intr-o zi.
      Oricum am intrat pe IMDB, aveam contul orcum facut asa ca mi-am creat listele.

      Ștergere
  18. Keira este cea care a jucat și în Mândrie și Prejudecată 2005? Mie-mi place de ea! Bine, mai mult în film!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ea e! A jucat și în Pirates of the Caribbean, Atonement (2007), The Duchess (2008), Never Let Me Go (2010) (interesant film), London Boulevard (2010) și A Dangerous Method (2011)al lui David Cronenberg, asta ca să enumăr câteva pe care le-am văzut.

      Ștergere
    2. Da, am vazut majoritatea filmelor ei nu neaparat ca juca ea. In Mandrie si prejudecata mi-a placut si in the Duchesse, dar in general nu pot spune ca este chiar preferata mea.

      Ștergere
    3. Mi îmi place. E frumoasă, nu pot spune cum joacă, dar după cum am vă zut până acum, mi se pare că e o actriță destul de bună. Îmi pare rău că nu aceasta e și părerea ta, dar eu sunt mulțumită că nu o jignești.
      Da, în legătură cu aceste filme... ai văzut Scaramouche în engleză și franceză? Cel î franceză e oribil, după părerea mea, iar Iuliana (da, persoana interesată care se numește "iuliana" și nu are nicio poză de profil), sora mea, a zis că e îngrozitor. Am căzut de acord!
      Tu ce zici? Care-i părerea ta?
      Eu luni merg cu clasa la teatrul liric Cenușăreasa (piesa).Am uat un zece la franceză, unul la engleză... și urmează unul la mate pt. că mâine am olimpiada pe municipiu!
      Te pupic cu drag,
      MARIA

      Ștergere
    4. Clar, gusturile nu se dicuta, fiecare le avem pe ale noastre. Totul este sa ni le exprimam frumos fara sa jignim pe nimeni.
      N-am vazut Scaramouche, nu stiu nimic despre el.
      Felicitari pentru note!Si bafta multa la olimpiada maine! O sa iti tin pumnii :)!
      Pupici!

      Ștergere
    5. Mulțumec, Lari!
      Scaramouche în engleză (filmul), merită văzut. Bine, nu e mare chestie, dar mie îmi place mult, nu foarte mult, dar mult...
      Te pup cu drag,
      Prietena ta,
      MARIA

      Ștergere
  19. Cred ca verdictul tau il dadeam fara sa ma mai chinui sa vad nici 5 minute de film. Probabil ca Django si Flight sunt bune pentru ca sunt facute cu cap si jucate de actori foarte buni. Pentru ca D. Washington si Di Caprio merita vazuti. In cam orice film.
    Despre mademoiselle Keira aveam oricum o parere groaznica. In rolul ala nu stiu cine a avut proasta inspiratie s-o arunce. I-a facut un rau sau sau un bine. Eu cred ca un bine fiindca astept de mult sa-i scoata cineva filmul din cap. Mie mi se pare insipida, incolora, inodora ca actrita. Cred ca versiunea de Anna Karenina cu S. Marceau si Sean Bean a fost cea mai buna. Si mie mi-a placut. Doi actori si frumosi, si talentati, intre care parea ca exista o chimie si asta e important la un film de dragoste.
    Am un articol care se refera la filmul asta: http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/04/cronicar-al-vietii-mele.html si o alta postare cu diversele Anna Kanenina: http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/04/seven-faces.html
    E un personaj ce ma fascineaza si intereseaza dar acest film nou nu l-am asteptat...stiam ca va fi un dezastru. Din punctul meu de vedere. Cam atat...
    Sper sa n-ajunga comm-ul la spam ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu citisem multe parari contra filmului si ma gandeam eu ca nu-mi va placea noua viziune, dar am zis hai sa vad despre ce e vorba, cine stie, poate ma surprinde placut. Dar n-a fost asa.Tot filmul cu Sophie Marceau mi s-a parut mai bun, bine regizat, interpretare buna si chiara reusit sa surprinda povestea dintre cei doi. Asta nou nu mi-a transmis absolut nimic. Dar, gusturile nu se discuta, sunt si oameni care l-au apreciat se pare.
      PS: arunc un ochi la tine acum.

      Ștergere
  20. Cred că avem gusturi similare la filme. Nu rezis la Stăpânul inelelor, iar Argo mi s-a părut un film tipic american, nu m-a impresionat cu nimic. Dacă mai vii în România, să treci pe la Noul Cinematograf Român de la Muzeul Ţăranului Român - rulează filme europene premiate. Alea chiar te pun pe gânduri şi nu vrei să se mai termine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de recomandare! Nu stiam de el. Clar o sa trec pe acolo cu prima ocazie :).

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS