Pozele sunt făcute în departamentul Savoie, prin Alpii Francezi. 


SHARE 57 comments

Add your comment

  1. La noi s-a dus demult şi acel strop.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa-l sa se duca.
    Sint mai frumosi muntii inverziti. (pentru mine)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca fiecare anotimp are farmecului lui pe munte.

      Ștergere
  3. Să se ducă. Și să nu se mai întoarcă prin aprilie cum a mai făcut în ultimul timp.
    Frumoase fotografii.
    Îți doresc o noapte frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  4. de s ar duce! cu tot cu strop! noroc ca s faine pozele, as always :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar'mana! Sa se duca, sa se duca, dar uite ca nu prea vrea sa plece :))

      Ștergere
  5. Judecand dupa prima poza, daca n-as fi citit titlul, as fi zis ca mama, cata zapada e. Sunt curioasa cum e in toiul iernii, cred ca e ceva de vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum spre sfarsit chiar e multa zapada prin munti.

      Ștergere
  6. Superbe fotografii... Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, nu mai are multe picaturi si pleaca :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Neata, si sper sa ai dreptate. Sa vina primavara! Fotogenici muntii Frantei. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neata Nice!
      Sa vina odata primavara, desi vremea de afara nu imi da impresia asta :).

      Ștergere
  9. De aici s-a dus stropul de iarna, din fericire!! :D Prin alte zone ale tarii insa inca este zapada multicica.
    `neata buna, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neata!
      Trimite-mi si mie la pachet un strop de primavara de acolo please :))!

      Ștergere
  10. Doamne ajuta! Ca tare ne-am saturat de iarna! :))
    Dar nu te cred..... la mine în ziare scrie ca e frig si zapada mare! :)))
    O zi frumoasa Larisa draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, ca bine zici!
      La mine cu zapada cam slabut, dar frigul...de frigul nu vrea sa plece :))
      Zi frumoasa si tie Minnie!

      Ștergere
  11. Splendid! Frumoase imagini, parca trag inca putin de iarna, o roaga sa mai ramana...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Anda! Undeva la munte si as as ruga-o sa mai ramana ...

      Ștergere
  12. Măi, eu sper ca la noi să nu mai răbufnească iarna, caci de 3 zile avem o primăvară autentică venită cam devreme, ce-i drept. Frumoase pozele! Dar parcă mai aștept din Sudul Franței, nu de alta, dar acolo e primăvară mereu iar eu asta iubesc.
    Imaginează-ți că mai am de scris despre două destinații de iarnă (Cavnic și Stana de Vale) și nu îmi vine să scriu la ce vreme avem afară săptămâna asta. Aștept să-și arunce baba iarna cojoacele (intre 1 si 9 martie sigur va ploua si sigur va fi si lapovita intr-o zi, cel putin cam in fiecare am a fost asa). Atunci poate o sa mai am chef sa vorbesc despre iarna.
    Desi anul trecut cand a fost lapovita prin 9 marie, am tras perdelele si m-am uitat la filmul "A good year", ca să nu dau în depresie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt in the mood :)) ca vorba aia la mine e iarna in toata regula :))! Doar ca nu e zapada...
      Ce bine de voi ca a venit primavara! Si mie (oricat as iubi iarna) parca mi-e dor de soare, de cer senin si de caldura.
      Vin si restul povestirilor despre sud. Iar tu, povestirile despre iarna sa le pastrezi pentru cand da caldura bine, sa ne racorim cu ele ;)

      Ștergere
  13. Chiar ca iarna nu mai are putere! Vine primavara incet, incet si ne incanta cu soare, flori si voie buna!O data cu natura care renaste ne revigoram si noi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Niscaiva lapovita si ninsoare s-a anunta si pe la Bucuresti
    Imi palce foarte mult fotografia nr 5...imi si imaginez cum e sa stai la fereastra si sa admiri in realitate peisajul din prima fotografie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa o priveliste la fereastra nici eu nu m-as satura sa admir.

      Ștergere
  15. Frumoase poze, insaaaa...vreau sa vina VARAAAAA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ultimul strop, dar spectaculos!

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe peisaje, desi abia astept zilele calduroase! Deja iarna bate in retragere si chiar acum soarele ne onoreaza cu prezenta. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,cred ca si eu astept zilele calduroase, ajunge atata iarna :))! Happy WW!

      Ștergere
  18. Superbe peisaje! Esti un fotograf desavarsit!

    La noi, avem zapada si in oras, nu doar pe culmile muntilor! Te pup
    Hsppy ww!☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen!
      Da, am vazut ca la voi e iarna in toata regula :)
      Happy WW!

      Ștergere
  19. Usor usor se duce doamna iarna si lasa loc primaverii. Abea astept sa vad poze pline de viata :D O zi minunata iti doresc Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu astept fotografiez floricele! Dar cred ca mai am de asteptat :))
      Seara placuta Cris!!!!

      Ștergere
  20. Si eu sper sa fie ultimul stop de iarna...ieri chiar am gasit ghiocei, dar nu aveam aparatul de fotografiat la mine. Sper sa ma intorc in week-end :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dragut! Ghiocei...Anul trecut am gasit si eu pe aici in ianuarie, anul asta mai am de asteptat :))

      Ștergere
  21. Da... la noi tocmai azi a nins! Dar nu s-a prins nimic...:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu aștept să treacă ”babele” și apoi mă gândesc la primăvara.
    Am privit mai mult la 1 și la 4, frumoase toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este , mai sunt si babele :).
      Multumesc Corina!

      Ștergere
  23. Superbe imaginile muntilor putin inzapeziti! Sa dea Dumnezeu sa fie ultimul strop! Stiu ca te-ai cam saturat de ea.
    Happy WW, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase fotografii, Larisa, ca de obicei, îmi place aşa, un strop de iarnă, nu prea multă. Hai că o să vină şi primăvara asta, nu pierde nădejdea! :) Aici a cam venit, aş putea spune, este tare frumos... şi chiar de s-ar întoarce iarna nu mai are ea putere, o va înfrânge primăvara! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mira!
      Da, spar sa vina mai repede, pe aici nu prea da semene ca ar binevoi sa soseasca :)).
      Am auzit ca pe la voi e caldut, ce fain trebuie sa fie!

      Ștergere
  25. La Iasi s-a instalat primvara de pe la inceputul saptamanii, dar cand stii ca e 1 martie, atunci ai certitudinea in fata ochilor. Palcuri de zapada mai sunt doar pe crestele dealurilor, in rest....material antiderapant, praf si mult gri. Sorry pentru descrierea asta pesimista, dar chiar nu imi veneau in minte ale cuvinte cu ajutorul carora sa iti descriu atmosfera de la Iasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca acum vine vremea frumoasa si tot griul se va transforma in verde ;)!

      Ștergere
  26. Gata!
    A venit vara, acum iti sugerez sa ne arati cele mai vii zone dupa glob dupa perioada asta...
    Ma gandesc la un peisaj ceva mai exotic, ca parca prea m-am saturat de frig, ceva sugesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata la mine e inca iarna :)).
      Deocamdata n-am curaj nici sa visez la primavara, ce sa mai spun despre vara.

      Ștergere
  27. Nu vreau sa mai aud de iarna, nu vreau sa mai vad alb in fata ochilor. Mi-e dor de soare, de caldura, de mult verde. Asta nu inseamna ca nu apreciez munca ta, pozele tale sau locurile fotografiate. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca si eu m-am cam saturat de iarna asta, care pare ca nu se mai termina...

      Ștergere
  28. am reusit sa faca acum 2 saptamani la Ranca cateva poze care se pot compara cu cele de mai sus , desigur calitatea nu este una de aparat profi dar frumusetea peisajului nici nu se poate compara cu cele de mai sus

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS