Filmele lunii februarie

in , by Larisa, martie 04, 2013
Cap de listă: Life of Pi (2012). Încep cu el pentru că este filmul care, sincer, mi-a plăcut cel mai tare! Dacă nu știți deja, Life of Pi urmărește aventura unui adolescent indian, care supraviețuiește unui naufragiu, în care își pierde întreaga familie, dupa care plutește în derivă pe ocean într-o barcă, însoțit de un..tigru. Acțiunea este un pic cam simplistă, mi-a adus aminte parcă de Naufragiatul (ăla cu Tom Hanks, îl știți voi!), dar compensează prin imagini, care apropo, sunt absolut geniale! Mai că îmi doream și eu să mă dau cu barca! Fară tigru eventual!


Însă dincolo de efecte vizuale, Life of Pi este o poveste deosebită despre suprvietuire, acceptare, credința și prietenie. De mult, n-am mai stat atât de fascinată la un film! Într-adevăr poate nu era un film de Oscar, însă regia, muzica și efectele sunt într-adevăr excelente. M-au impresionat peisajele și relația dintre Pi și tigrul Richard Parker, cel mai simpatic personaj din film. Dur, periculos, agresiv, exact tigrul este cel care-l ajută pe Pi să supraviețuiască. Cred că tigrul ăsta merita măcar o nominalizare la Oascar, dacă nu chiar un premiu! Pe bune! Oricum, povestea se învârte în jurul unui element principal: credința. Nu știu cât de bine este ea accentuată în film, față de carte, însă călătoria lui Pi pe mare, este cam ca acea pe care o facem și noi. Prin viață. Bun film, minunat, nota 10!


Tot 10 i-am dat și filmului The Best Exotic Marigold Hotel (2011) . A fost unul dintre cele mai faine filme pe care le-am văzut în ultimul timp. Habar nu aveam de el, până să-l recomande Alice pe blogul ei, apoi și Mira într-un comentariu. Pfff, cum de nu-l văzui până acum! La început am fost puțin, surprinsă,  de personaje și actiune, însă pe parcurs a început să-mi placă. Mi-a plăcut chiar foarte mult. Este un film calm, liniștitor și mai ales optimist. Îmi plac filmele optimiste și colorate. Fără împușcături, urmăriri și criminali. Distribuția este de excepție, cei care au văzut Downton Abbey știu despre ce vorbesc, povestea este încântătoare, iar India de pe fundal, exotică și fascinantă te face să visezi. Iar mesajul filmului, credința  indiană care zice că "totul va fi bine până la sfârșit, iar dacă nu va fi, înseamnă că încă nu e sfârșitul"...sună într-un mare fel.


Concluzie: după aceste două filme, vreau să merg in India! 

De la India trecem la un desen animat: Rise of guardians (2012).  Țin să precizez că eu nu prea mă uit la filme de animație. Până și când eram copil, preferam filmele ... filme. Am văzut foarte puține animații, însă asta chiar e simpatic. După filmele de Oscar de anul asta, o poveste cu Moș Crăciun, Zâna Măselută, Iepurele de Paște, Moș Ene și Bau-Bau o găsesc numa' genială!  Foarte frumos filmul și foarte bine realizat. Pentru copii, da! Și ce dacă, undeva în suflet cred că rămânem copii toată viața! M-a fascinat și parcă m-a făcut să reintru în acea lume magică al copilăriei. Va spun sincer că l-am urmărit cu sufletul la gură pe Moș Crăciun cum încerca să salveze el lumea de Bau-Bau. Mi s-a părut realizat bine la nivel vizual, animația este super, iar actorii sunt absolut minunați prin modul în care își împrumută vocile personajelor. Și ce actori! Nu în fiecare zi îl auzi pe Alec Baldwin în rolul lui  Moș Crăciun, iar pe Hugh Jackman în rolul Iepurelui de Paște! 

Am mai văzut  The Impossible (2012) și Les Miserables (1998) dar despre ele am vorbit deja.
 
Apoi, mi-a mai plăcut The last song (2010)-thx Cris-Mary. Joacă Miley Cyrus, dar dacă reușești s-o ignori, filmul este chiar bun. Este o dramă -romantică, a cărui acțiune se petrece într-o frumoasă casă pe plajă, unde doi frați Ronnie, o adolescentă rebelă și fratele sau mai mic își petrec vara (pfff, vara, unde este vara?) cu tatăl lor. Nu vă spun mai multe, vă las să-l vedeți. M-a impresionat! Cred că varsai și câteva lacrimi pe la sfârșit.

Și închei cu Playing for keeps (2012), cu domnul Gerard Butler, așa cum îl știm cu toții, Jessica Biel, pe care m-am chinuit să o ignor cât pot, că nu-mi place de fel, Uma Thurman și draga mea Catherine Zeta-Jones, idealul meu de frumusețe și eleganță. Filmul este o dramă-comedie de familie, drăguț, educativ, liniștitor numai bun de văzut cu un popcorn în brațe, după o zi grea.
 
Am mai încercat să văd The Master (2012), l-am închis după 10 minute. 
 
 Voi ce mai văzurăți?
 



SHARE 47 comments

Add your comment

  1. Am vazut un film recomandat de Alicee, "Chalet Girl". Cam atat, ca nu prea am timp de filme, dar, trebuie neaparat sa-mi fac pentru ca uite ce lucruri interesante am gasit acum la tine. :D In primul rand imi place mult G. Butler si intentionez sa vad si acest film cu el, de Catherine Zeta-Jones nu prea mai stiam nimic, tocmai citisem o stire zilele trecute cum ca e bolava(ar fi bipolara), nici nu-mi imaginam ca mai joaca inca, iar de Life of Pi vorbeste deja toata lumea, cum as putea sa-l ratez? :D
    Iti urez o saptamana cu soare si multe grade in termometru. :) Sunt sigura ca ti-ar placea vremea bucuresteana din ultimele zile. :) E cladut si deja am adoptat tinuta de primavara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce norocosi sunteti ca a venit primavara! Si aici este soare, dar destul de rece inca!
      Da, Chalet Girl l-am vazut si eu mai demult. Mi-a placut, e foarte simpatic.
      Acum ca vine primavara e mai greu cu vizionatul filmelor. Cine mai are chef de stat in casa?!

      Ștergere
    2. Si la noi este inca rece, n-am rezistat mai mult de 40 minute pe banca, ca sa citesc dintr-o carte:D

      Ștergere
  2. Inca nu am reusit sa vad Life of Pi, desi nu trece nici o zi fara sa imi promit ca il voi urmari. Mereu se gaseste ceva de facut sau sunt prea obosita pentru a ma simti in stare sa stau 2 ore cu ochii intr-un film. :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Life of Pi este pregatit pentru vizionare. Am citit doar o cronica naspa,de fapt foarte naspa despre el, in rest - numai de bine. Presimt ca e un film din care pot invata ceva, asa ca o sa-l vad cat de curand. Playing for the keeps (asa-i zice:D) este bun de vizionat si cand dai la pedale, pe bicicleta magnetica;)) cel putin, eu asa am procedat,pt ca nu a reusit sa ma faca sa ma concentrez exclusiv pe el, sa ma tina in priza, desi am zambit pe alocuri si Gerard Butler imi place mult (sunt invidioasa pe Madalina Ghenea, se intelege:P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anda, ca de obicei parerile sunt impartite cu filmele astea. Mie Pi mi-a placut, in schimb Argo care a castigat Oscarul nu :))!Fiecare cu gusturile lui, dar eu zic ca merita vazut. Macar asa de curiozitate la cata reclama i s-a facut ;).

      Ștergere
  4. L-am vazut si imaginile impresioneaza, actiunea nu prea. Merita vazut in 3d.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate n-am mai ajuns la cinema cand a fost, desi intentionam.

      Ștergere
  5. Vezi? Tie ti-a placut Viata lui Pi, mie nu! Chiar daca a luat un Oscar olandezul meu tot nu sunt încantata! Alea numesc ei trucaje de Oscar?
    De gustibus.....
    Restul nu le-am vazut. Saptamana frumoasa si cu caldura ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :)), fiecare cu gusturile lui!
      Saptamana faina si tie Minnie!

      Ștergere
  6. Și tot n-am văzut Life of PI, însă m-am uitat la Amintiri din Epoca de Aur (românesc, regia C. Mungiu), la care am râs 2 ore și m-a binedispus pentru o săptămână.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei lasa, ca tu ai citit oricum cartea ;)! Chiar sunt curioasa, as citi-o si eu.
      Amintiri din Epoca de Aur..am auzit de el. Ia sa-l caut si eu.

      Ștergere
  7. deci eu merit un premiu ca am rezistat pana la final la The Master. Pi mi a placut si mie, cartea si, chiar mai mult, filmul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea n-am citit-o, dar o voi citi daca imi pica in mana!

      Ștergere
  8. Life of Pi nu l-am văzut, dar îi va veni rândul, dacă spui că merită. The Best Exotic Marigold Hotel şi eu l-am văzut tot la recomandarea lui Alice, este unul din cele mai frumoase filme văzute în ultima perioadă. Motiv pentru care am comentat şi mi-am exprimat entuziasmul... :) Mă bucur că ţi-a plăcut. Cred că de fapt e greu să nu placă un asemenea film, iar mesajul acela este imposibil să-l uiţi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Best Exotic Marigold Hotel e chiar frumos. Cum spui si tu e greu sa nu-ti placa un astfel de film.
      Life of Pi...vad ca parerile sunt impartite, dar merita incercat macar!

      Ștergere
  9. Vai, Lari, mai înainte, când eram afară, vorbeam cu un băiat despre filmul ăsta! Adică el mi-l recomanda, bineînțeles, după ce i-am spus eu!:)
    Ce coincidență! Dar sunt fericită că m-a anunțat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-l vezi Maria! Chiar e dragut! Cred ca o sa-ti placa. Te pup!

      Ștergere
  10. Primul film l-am vazut si m-a uimit cat de tare a putut sa-mi placa. Am incercat sa vad anna karenina, dar dupa 30 de minute mi-am gasit altceva de facut. Al doilea film pe care l-ai vazut o sa-l caut si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anna Karenina l-am vazut si eu luna trecut. Mai bine zis am incercat sa-l vad, ca tot asa, n-am reusit pana la final. Nu m-a prins "originalitatea" lui :)).
      The Best Exotic Marigold Hotel e chiar fain, cauta-l!

      Ștergere
  11. :) faina trecere in revista! Life of Pi am vazut si eu si mi-a placut, despre celalalte filme nu stiu nimic... te cred pe cuvant :)) In India si eu vreau... daca vei castiga la loto, ma iei si pe mine cu tine? Daca voi castiga eu, te invit cu mine :) facem târgul? pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am inteles atunci :))! Facem targul, cum sa nu!
      Pup si o zi minunata!

      Ștergere
  12. Eu am vazut aseara Asterix si Obelix : In slujba Majestatii Sale ( filmul, nu animatia). Mi-a placut mult, parodiaza foarte bine poporul englezesc, de la modul in care se scuza ei pentru orice pana la ceaiul de la ora 5 si reticenta lor in reltii. Din lista ta vreau sa vad Playng for Keeps, Catherine Zeta-Jones este actrita mea preferata, asa ca o sa ma uit la el in seara asta. Multumesc pentru recomandari, chiar aveam nevoie de o lista de filme numai bune de vazut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit de Asterix si Obelix, dar nu mai stiu care din ele. Asa am vazut eu One day in Paris, care m-a amuzat teribil :)). Tot asa parodia poporul francez :))!
      Playng for Keeps nu e un mare film, dar daca vrei ceva linistit, calm, e perfect!

      Ștergere
    2. Da, mi-a placut, l-am vazut aseara si tot aseara am vazut si Knight and Day, e o actiune/comedie cu Cameron Diaz si Tom Cruise. e de prin 2010, dar e misto, e amuzant.

      Ștergere
  13. ”The Best Exotic Marigold Hotel” este favoritul din listă. L-am văzut de două ori și încă mai sunt dispusă să-l revăd.”Life of Pi” bun. Pe restul nu le-am văzut.
    Pentru Gerard Butler îți recomand ”Chasing Mavericks” dacă îți plac oceanul, valurile și surfingul. Este inspirat dintr-o poveste reală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Best Exotic Marigold Hotel cred ca si eu l-as revedea. E foarte dragut. Chiar ma intreb cum de n-am stiut de el pana acum....
      Chasing Mavericks...dupa cate povestesti, cred ca-l stiu. Cred ca l-a vazut sotul meu. Uite o sa ma uit si eu la el cat de curand. Multumesc!

      Ștergere
  14. N-am vazut nimic din ele si nu prea cred ca voi vedea. Sunt certata cu filmele :) Glumesc.
    Mi-au placut grozav doua fraze:
    "Joacă Miley Cyrus, dar dacă reușești s-o ignori, filmul este chiar bun"
    si
    "Jessica Biel, pe care m-am chinuit să o ignor cât pot, că nu-mi place de fel"
    Pot sa rad? :))) Fiindca m-am amuzat foarte tare. Si pentru ca am cam aceleasi pareri in ceea ce le priveste pe cele doua :)
    Sa ai o zi frumoasa azi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miley Cyrus ca Miley Cyrus, hai sa fim seriosi ca numai actrita talentata nu e :)). Insa Jessica Biel habar nu am de ce nu-mi place, dar..asta este nu-mi place :)). Ma bucur ca si tu esti de acord ;).
      O zi frumoasa si tie Elly!

      Ștergere
  15. am vazut si eu Life of Pi si mi-a placut tare mult, si ai drpetate tigrul merita un Oscar :)

    RăspundețiȘtergere
  16. pe al 2-lea vreau sa-l vad si eu ! in weekend am vazut Julie and Julia...mi-a placut tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Tocmai am vazut Life of Pi sambata trecuta si nu-mi vine sa cred cat mi-a placut, mai ales ca nu prea ma atragea sa-l vad, parca erau prea multe recenzii extaziate si cum genul asta de subiect este aproape intotdeauna incarcat de semnificatii si filozofii pentru care nu am aparatul de detectie necesar ma gandeam c-o sa ma plictisesc amarnic. Aiurea. Mi-a placut la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu citisem la fel o multime de recenzii contra. In plus, in ultima vreme a inceput sa-mi fie cam teama de filmele ultra-mediatizate. Multe m-au dezamagit. Dar Life of Pi uite ca mi-a placut.

      Ștergere
  18. The master si the life of pie le-am vizionat inainte de decernarea Oscarurilor. Ce am vazut recent? Anna Karenina si Bachelorette (o comedie de weekend, nu foarte stralucita, mai mult de insotire)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu Bachelorette acum ceva vreme. Nu prea ma incanta Kirsten Dunst in general...
      Ti-a placut Anna Karenina?

      Ștergere
  19. Cel mai interesant mi se pare The Best Exotic Marigold Hotel , mi-a atras atentia si cred ca o sa ma uit la el in weekend, insa as vrea sa vii cu mai multe recomandari.
    Eu ma hotoraresc greu cand vine vorba de alegerea unui film, asa ca ti-as fi mai mult decat recunoscutator, mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate luna trecuta nici eu n-am vazut prea multe filme, asa ca nu prea am ce sa recomand. Apoi mai tine si de gusturi.
      E fain The Best Exotic Marigold Hotel , sper sa-ti placa!

      Ștergere
  20. Life of Pi nu a fost deloc pe gustul meu si celelalte nu le-am vazut inca.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucur ca ti-a placut The best exotic Marigold hotel :)
    In curand voi scrie despre un nou film dragut cu India ...

    Eu trebuie sa vad neaparat The life of Pi ... a fost plecata din tara si nici nu stiu daca mai ruleaza la cinema :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca mai ruleaza acum la cinema, si mie mi-ar fi placut sa-l vad acolo, am inteles ca rula in 3d.
      Abia astept povestea noului film, la fel ca si povestile din vacanta ;)

      Ștergere
  22. Cred ca o sa merg si eu sa vad Life of PI, toata lumea vorbeste despre el.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca ti-a placut :D Mai vrei o recomandare? Mai am sa stii :D

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS