Pozele sunt făcute în grădina Prébendes din Tours.
 
 Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen.
 
 
  La voi a venit primăvara?
SHARE 59 comments

Add your comment

  1. sunt multe picaturi de minunata primavera...ahhh...ma simt ca o musculita la soare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. YES! La mine au fost 15 grade azi! O adevarata sarbatoare!
    Vorba lui Pandora....... chiar ca o musca la soare am stat!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si la mine cam la fel..numai ca fara soare :))
      Zi frumoasa si tie Minnie!

      Ștergere
  3. pana si la Londra a fost cald azi :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta de minune! Desi...cred ca vremea pe la mine e cam ca la Londra, ca doar e aici eproape :))

      Ștergere
  4. Frumos a debutat primavara pe la voi! Cat despre "picaturile" pe cate le prezinti... super frumoase!
    Happy WW! ☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa si ramana primavara :))! Sa nu fuga.
      Multumesc, zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  5. Uite că încetuţ a sosit şi la tine primăvara, ştiam eu! :) Să ai o primăvară veselă şi însorită, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a venit, sper sa nu se razgandeasca si sa plece.
      Multumesc, la fel si tie Mira, o primavara insorita si calda!

      Ștergere
  6. Sa stii ca a venit...iar fotografiile tale chiar asa inspira...adica parca miros a primvara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, decand tot astept sa ies afara si sa miroasa a primavara!

      Ștergere
  7. E chiar mai mult de o picatura, e o primavara intreaga acolo la tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa infloresca si pomii, sa explodeze culorile...

      Ștergere
  8. Soarele râde spre noi, natura reînvie, iar noi ne veselim că vine iar primăvara.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daaaa, e primăvară la voi, dar mi se pare mișto că și la noi a venit așa de rapid și atât de frumoasă că nu-mi vine să cred. De două săptămâni avem soare zilnic (hai cu două excepții să zic, dar în rest a strălucit zi de zi)... Vreau să fie și mai frumos afara să ies la explorat prin înprejurimi și la fotografiat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut a venit parca mai repede, anul asta am asteptat ceva :)). Ce norocosi sunteti ca e soare! Aici fuse doua zile si gata nor :(. Macar nu mai este frig...

      Ștergere
  10. Ce m-as mai plimba si eu pe aici... Foarte frumos, ca-n Franta:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost intr-adevar un weekend de primavara. Sper asa sa fie in continuare!
      Multumesc Anda!

      Ștergere
  11. A venit primavara si afara si in lumea virtuala! Sunt foarte frumoase imaginile tale. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da, pai cred ca ne-am saturat toti de atata iarna...

      Ștergere
  12. Draga mea, acolo e primavara pe bune! :) Aici abia incepe... sper sa nu fim loviti de vreun val de ninsoare, iar. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum chiar s-a incalzit si pe aici. Sper s-o tina tot asa.

      Ștergere
  13. La mine ploua, dar imi place floarea ta galbena ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia am gasit-o! :))
      Nu sunt inca inflorite prea multe prin parcuri.

      Ștergere
  14. Gata, e oficial, este aici. Primavara!

    RăspundețiȘtergere
  15. Larisa, vad ca ai primit pachetul cu primavara de la mine...si bine am facut ca l-am trimis repede ca la mine a venit toamna :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleooo!! Pai sa iti trimit si eu acum putina primavara de aici :))

      Ștergere
  16. Doar o picătură?! La noi abia au înmugurit copăceii. De flori nici nu se pute problema.
    O zi frumoasă îți doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Și la noi a venit primăvara! Dar azi e cam întunecos, de fapt, înnorat. Parc-ar fi venit căldura odată cu 1 martie, nu?
    Te sărut,
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumos e in orasul tau, Larisa, mie mi se pare totul vrajit, romantic, relaxant, linistitor. Parca timpul sta in loc, iar oamenii sunt senini si fericiti. :)
    A venit si la noi primavara, cu soare si caldura din belsug. Doar verdele lipseste din peisaj. :D Il astept nerabdatoare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat si eu ca oamenii sunt ceva mai lipsiti de griji. Fara grija zilei de maine.
      O sa explodeze in curand si verdeata, si eu abia astept :)!

      Ștergere
  19. Imi plac toate pozele tale dar vad ca de obicei ma opresc la cele cu statui, am constatat la mai multe postari. Iti reusesc cel mai bine :). Parerea mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi!
      Cred ca este o pura intamplare, n-am o pasiune anume pentru statui.

      Ștergere
  20. E o minunatie! In unele dintre imagini parca e mai mult decat primavara. In unele ar putea fi chiar vara... Frumoase foto! :)
    O seara buna in continuare, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copacii sa mai infrunzeasca si gata, vine vara :))
      Mersi Elly, o seara placuta si tie!

      Ștergere
  21. Admirabile peisaje! Felicitari pentru frumoasele fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  22. Fiecare imagine este speciala, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  23. E chiar multa primavara la tine acolo. Si la mine a iesit soarele, s-au aratat pete de cer albastru si au cantat pasarelele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, atunci e minunat. Deci chiar a venit primavara peste tot :)!

      Ștergere
  24. A venit, dar din cate am vazut la meteo, se intoarce iarna saptamana viitoare. Of !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Asta e nasol!
      Dar, macar in calendar e primavara...

      Ștergere
  25. La multi ani draga mea, asa cu iz de primavara! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am avut soare ieri, si-am profitat :D M-am plimbat prin zapada intr-un loc linistit aproape de hotel. Cel mai mult ma incanta agitatia si ciripitul pasarilor, o adevarata terapie sa le auzi!
    Faine pozele :)

    O primavara frumoasa si....La Multi Ani ptr azi :) E ziua noastra, a fetelor cucuiete :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! La multi ani si tie Alice si o primavara minunata sa ai cu soare si plimbari faine in natura!

      Ștergere
  27. Desi suntem cam pe la jumatea lui Martie, cineva mi-a zis ca asteapta primavara, sa fie asta primavara cea care am primit-o pana acum si nimie mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  28. pe la constanta pare ca primavara isi face aparitia :)
    totusi om plimbare primarativa prin grădina Prébendes nu strica nimanui :D

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS