El este cățelușul meu drag fără de care nu-mi mai pot imagina casa, zilele, ieșirile, plimbările... viața. Și în ciuda a ce pot crede unii sau alții, el face parte din familie cu drepturi depline. Chiar dacă nu vorbește și are patru picioare, simte, se bucură, se atașează, comunică, iubește. Şi noi îl iubim pe el!









SHARE 60 comments

Add your comment

  1. E o frumuseţe! Ghemotoc de bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa nu-l iubesti?
    o bucurie cu blanita,uita-te la el! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai de mine cat e de scump...cum poti sa nu iubesti asa o minune? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inveselesti instantaneu numai cand il privesti :))

      Ștergere
  4. ce dragut e, parca e de jucarie ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. iti vine sa l mananci. pupa l pe nasuc din partea mea :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il pup! Acum e mort, ca tocmai a venit de afara :))!

      Ștergere
  6. E dulce foc, Azorel. Eu ador catelusii. Cu cat mai mici, mai albi si mai pufosi, cu atat mai bine. Ah, da, si jucausi, uitasem acest aspect. Iti inveselesc viata. :) Iar Azorel e modelul perfect pentru o sesiune foto reusita. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, in general catelusii sunt jucausi si plini de energie. Mai ales cand sunt micuti, in primii ani. Insa eu tind sa cred ca Azorel va fi asa si la batranete :)).

      Ștergere
  7. Este un fumător înrăit. Îl trădează "nicotina" lipită de botişor.

    RăspundețiȘtergere
  8. E de revista Azorel! Ar trebui sa-i faci rubrica speciala aici pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu m-am gandit la asta..o rubrica permanenta "peripetiile lui Azorel" :)). Nu suna rau :p!

      Ștergere
  9. Este incredibil de frumos si simpatic. Sa va traiasca! Si pisica mea are drepturi depline: doarme unde vrea ea, face doar ce vrea ea si cand vrea ea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anda! Si voua pisicuta! E tare dragalasa, am vazut-o pe facebook. Tre' sa-i facem cunostinta cu Azorel :))!

      Ștergere
  10. :)Descreteste fruntile:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. :) Ce fotogenic e! Îți vine să-l mănânci, Lari, chiar și din poze!
    Lari, ce să-ți spun? Ești o artistă în arta fotografiilor!
    O zi frumoasă!
    Te pupic!
    Cu dragoste,
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria! Nu stiu cat de artista sunt, dar e ceva ce fac cu mare drag, asta-i secretul: sa faci ce iti place.
      O zi frumoasa si tie Maria! Pupici!

      Ștergere
  12. Este minunat brelocul vostru cu suflet !
    Sa fiti fericiti, impreuna,cit mai mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  13. Simpatic foc Azorel. sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ţi-am spus cred că în copilăria mea primul căţeluş a fost tot Azorel, era atât de simpatic, la fel ca al tău, tare drag mi-a fost, aşa că te înţeleg cât se poate de bine că are toate drepturile. :)
    Am avut şi ciobănesc german, de fapt doi, rasa mea preferată. Este incredibil cât de mult ne pot schimba şi ne fac să-i iubim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se pare incredibil cat ne putem atasa de ei. Bine, doar unii dintre noi, din pacate, ca mai sunt si oameni rai :D.
      E frumos si ciobanescul german si mie imi place. In plus este foarte foarte inteligent. De fapt, cred ca imi plac toate rasele de caini si toate animalele in general. Am zis ca atunci cand vom avea ceva mai mult spatiu, ne luam si un caine mare. Hmmm...un Saint-Bernard poate?!

      Ștergere
  15. E frumusel foc! Sa te bucuri multi ani înainte de el! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. ce dulce e! sa va aduca mereu bucurii!! eu imi doresc tare mult un animalut, dar deocamdata ma consolez cu alintarea catelusei mamei, e o dulceata. O cheama Chouquette de altfel :))) cand o sa avem spatiu sigur ne vom lua un catelus. o zi frumoasa si pupici lui Azorel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, este mai bine sa-ti iei cand esti pregatita pentru el si asta include si spatiul. Totusi, un catel mic n-are nevoie de prea mult. Este fericit si intr-un apartament micut.
      Chouquette...ce nume dragut, sunt convinsa ca este o cocheta ;)! Ii facem cunostinta cu Azorel?! :))
      Pup Milena!

      Ștergere
  17. Poza aia in care Azorel alearga e de milioane. Sa-ti fie sanatos si sa te incante la fel cum a facut-o si cu mine prin intermediul pozelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da, imi place sa-i fac poze cand alearga cu limba scoasa :)). Insa putine imi ies cat de cat clare :D.

      Ștergere
  18. ehe!! stiu exact ce spui! am si eu, doar ca e o ea :)
    pop catel frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. HeHe inseamna ca ma intelegi!
      E o "ea" tot mica? Sau o "ea" mare?

      Ștergere
  19. cat este de dulce! cea mai tare fotografie este cea in care alearga dinspre banca! wow... o scumpete!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da e amuzant!
      ma tot chinui sa-i fac poze cand alearga, insa nu prea-mi ies toate clare. Are o vitezaaa :))!

      Ștergere
  20. Acum vreo doua ore si ceva ajunsesem la tine. Am comentat si...s-a intamplat ceva...n-am putut posta comentariul :(
    Dupa ce ca eram moarta de oboseala de la curatenie...
    Azorel e dulce-dulce ca-mi vine sa-l pupacesc! Sa stii ca daca e vesel si jucaus la fel va fi si mai batranel. Pechinezul meu e la fel si acum si face 9 ani in vara asta...
    Imi place cum priveste apa. Ii place apa? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i place apa deloc :))!
      Adica de inotat, ca orice caine inoata, stie. Insa sa-i arunc un bat in apa si el sa sara dupa, cum am vazut la multi altii, nici nu se pune problema, n-ar sarii nici in 100 de ani :)).
      Nu stiu ce s-a intamplat cu blogul de nu mergeau comentariile, cred c-a fost ceva de la blogger, ca eu n-am schimbat nimic.
      Zi frumoasa Elly!

      Ștergere
  21. Super Azorel catel fidel, l-ai facut vedeta

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai ai poze cu el pe aici, nu? Este unul dintre cei mai simpatici catei din online. Pare mereu vesel, plin de viata, jucaus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am mai pus din cand in cand! O sa-i fac o rubrica permanenta pana la urma :))

      Ștergere
  23. Azorel - o minune de căţel! :-)
    Să-ţi trăiască!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu ti-am spus pana acum niciodata, dar e superb Azorel! Tare mult mi-as dori si eu un catelus. Cred ca te face tare fericita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-as putea explica in cuvinte fericirea pe care o aduce un animalut! Daca iti place, ia-ti unul Iulia, nu vei regreta, crede-ma!

      Ștergere
  25. cum am pierdut eu catelul ? :)))) vaaaiii..

    RăspundețiȘtergere
  26. E cel putin adorabil :D Sunt curioasa daca are vreo tangenta cu apa :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac :)

      Ștergere
    2. Imi plac atat de tare incat m-am hotarat sa imi iau yorkie :)

      Ștergere
    3. Sunt tare dragalasi si inteligenti. Dar in ciuda faptului ca sunt mici, implica totusi o multime de responsabilitati. Uite, am scris un articol pe tema asta aici: http://www.blogul-larisei.com/2014/12/caine-mic-responsabilitati-mari.html
      Arunca-ti un ochi peste el si daca crezi ca poti face fata cerintelor lui, atunci de ce nu? O sa-ti umple viata de bucurie.

      Ștergere
  28. Am citit tot ce puteam citi despre azorel :) stiu ca reprezinta o responsabilitate dar si o bucurie enorma. Imi caut un furnizor, vreau sa fie cnv care sa-l fi crescut frumos si atent...inteleg ca e vb de bani..dar e un sufletel iar ce-i care ii trateaza altef nu mi se par ok ca stapani :)

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS