SHARE 47 comments

Add your comment

  1. Doamne cat e de scumpic Azorel! Toate celelalte imagini palesc pe langa el! :))
    Zi faina! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea l-am pus la sfarsit :))!
      Zi faina si tie Minnie!

      Ștergere
  2. Fain, faine, tare faine fotografiile. Haios mai e Azorel! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata lumea se bucura de soare, si Azorel deopotriva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales Azorel! Cand e soare iese mai des la plimbare.

      Ștergere
  4. E pudic. Îşi ţine limba în gură.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Asemenea!
      Eu incep sa cred ca are limba prea lunga :)).

      Ștergere
  5. O cascadă de frumos! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce orasel idilic si ce catelus simpatic! :) :D O adevarata placere sa te plimbi prin Tours...pe jos sau cu o caleasca. Superbe imagini. :)
    In sfarsit s-a mai incalzit la voi? :D :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost cateva zile cu soare, intr-adevar, dar nu pot spune nici pe departe ca este vara. Maxim 17 grade :(.
      Un autobuz ecologic, caleasca :))...dar nu foarte rapid :D!

      Ștergere
  7. Frumoase fotografiile tale, indiferent ca e soare sau ploaie! Esti talentata. Dar... Azorel este cel mai perfect fotomodel! Un dulce! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen!
      Cu Azorel exersez fotografia; el este fotomodelul meu :))!
      Zi faina iti doresc!

      Ștergere
  8. Îmi plac aceste locuri...aș vrea să le vizitez. O seară bună! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar dragut :) Si ti-am mai zis o data cred, Azorel e un motiv bun sa iesi din casa indiferent de vreme, cand e frumoasa cu atat mai mult. Eu din lipsa de catel mai fentez cate o zi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu un caine iesi fie ca vrei fie ca nu vrei, fie ca ploua, fie ca e soare. E un motiv bun si o companie placuta.
      Doar ca atunci cand vremea e urata plimbarile sunt mai scurte si mai prin apropiere.

      Ștergere
  10. Imaginile sunt minunat de frumoase.
    Dar cum spune si Minnie, m-a cucerit dragul de Azorel. Mi-e tare drag, stii bine. E de-o mare dragalasenie. :) Si ma bucur ca azi l-ai postat si pe el.
    O noapte buna, draga Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      O sa incerc sa-l includ mai des in postari, vad ca e foarte apreciat si indragit.
      Zi frumoasa Elly draga!

      Ștergere
  11. Superba seria de fotografii, dar preferata mea este ultima! Este adorabil!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si pe mine ma binedispune instant cand il privesc, oricat de suparata as fi uneori.

      Ștergere
  12. Mi-ai adus aminte de „Mizerabilii”, o carte splendidă.
    Mi-ai făcut ziua frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur!
      Ce te-a facut sa te gandesti la carte? Caleasca banuiesc, nu?

      Ștergere
    2. Nu, felinarul! Mi-a adus aminte de momentul când Gavroche spărgea felinare...

      Ștergere
  13. Superbe imagini. Franta e, cred, una dintre tarile, in care gasesti imagini frumoasa peste tot.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din punctul asta de vedere iti dau dreptate Tina. Peisajele sunt superbe. In rest, are si ea minusurile ei, ca orice tara.

      Ștergere
  14. Foarte faine pozele, orasul e de vis, la fel si catelul:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Miercuri fără cuvinte, zi fără cuvinte, poze fără cuvinte, cățeluș fără cuvinte!:))
    Te pupic dulce!
    O seară frumoasă, chiar dacă nu e o vreme favorabilă!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua!

    Vazand pozele dumneavoastra imi aduc aminte de Viena si de "romantismul" din anumite zone ale acestui minunat oras european. Personal consider ca alaturi de Paris si alte cateva orase, Viena este un loc magnific.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si Viena este un oras frumos si romantic, sunt de acord.

      Ștergere
  17. Vai, am sa vin sa fur catelul pentru ca e absolut adorabil!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Căruţa aceea sau caleaşcă ...este faină tare. Mi-aş plimba puştoaica cu ea, aşa de distracţie. Este frumos blogul tău.Te-am descoperit la Kadia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri!
      Vad ca si tu ai un blog interesant. O sa-l rasfoiesc putin...

      Ștergere
  19. Frumoase fotografii....Cu ce aparat surprinzi astfel de momente?

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumos! Asa pe o straduta intima si pietruita vreau si eu sa-mi pierd pasii...

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS