Nuferi

in , , , by Larisa, iunie 25, 2013
SHARE 39 comments

Add your comment

  1. Absolut superbe aceste fotografii... dar si modelele au excelat in frumusete...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoşi aceşti nuferi.
    Să ai o zi frumoasă şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine toate pozele cu aceste minunate flori,dar cel mai mult imi plac cele in care este surprinsa si reflexia florii in apa.
    Multumesc!
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si mie imi plac tot acelea! Din pacate nu mi-au reusit prea multe...

      Ștergere
  4. Numai potrivite pentru acest timp! :)) Sunt minunați, dragă Lari!
    Te pup! O zi fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Magnifice fotografii. :) Cata liniste, cata splendoare in aceasta dimineata racoroasa, perfecta de vara. :) Mai intai vremea si apoi tu mi-ati facut o surpriza deosebit de frumoasa. :)
    Lacul cu nuferi si campul cu maci...visuri de fotograf. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Campul cu maci este si visul meu, Nice. Am tot vazut luna asta dar de pe autostrada si nu aveam cum sa opresc. Poate weekendul asta ajung pe undeva prin imprejurimile orasului si gasesc. Daca nu s-au scuturat...

      Ștergere
  6. Cât de frumoși pot fi! Minunați! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. OOOO, nuferi! Cat de frumosi! Si inca sunt rozii ...:)

    O zi frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi în parc sunt nuferi cu o floare mică și galbenă... Am mai văzut asemenea nuferi într-o carte cu povești (acea imagine am și desenat-o :))!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe pozele! Numai cand stau si ma uit la ele, imi dau o stare de liniste.Nuferii sunt plante extraordinar de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Absolut minunati!!! Zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunati! Mersi, Larisa, pentru aceasta portie de frumusete

    RăspundețiȘtergere
  12. Super fain...de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Admirabile peisaje! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt splendizi! N-am avut niciodata ocazia sa vad unii ca acestia pe viu. Minunate fotografii!
    Happy WW, Larisa draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu n-am mai vazut nuferi roz. Doar albi.

      Ștergere
  15. Bună Larisa!
    Sunt superbi nuferii,îmi plac mult!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Luna asta am văzut numai nuferi albi...

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua!

    Imaginile prezentate imi aduc aminte de Viena, de gradinile de acolo dar si de cele din Cluj si Bucuresti. Este minunat ca inca mai exista persoane interesate de "frumsos"!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt superbe. Mi-am luat doza de liniste si frumuseste. Multumesc.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ador aceste plante iar galeria e mai mult decat frumoasa! Imi inspira un sentiment de liniste!

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS