Flori de august

in , , , by Larisa, august 06, 2013
La mine în oraș se poartă galbenul... 










Cu mici excepții... 





SHARE 27 comments

Add your comment

  1. Uau. Îmi place în special cea de-a doua fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  2. De acum se vor schimba si ele la fatza.
    Sa ai o noapte linistita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu sau fără excepții... Sunt foarte frumoase floricelele! Mie îmi plac căsuțele tipic franțuzești, știi, cu grădină...
    Te pup! O zi frumoasă, Lari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt simpatice si mie imi plac. Insa fotografiile le-am surprins in parc.
      Pupici Maria!

      Ștergere
  4. Ce culori frumoase! O explozie de forme si parfumuri! Minunat buchet de vara!
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natura este un adevarat artist, nu-i asa? Cel mai talentat...
      Happy WW Carmen!

      Ștergere
  5. Minunate flori! Îmi pare rău ca nu pot să scriu tot ce simt...
    O zi minunată! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Galben in nuante dintre cele mai variate, ne fascineaza cu fiecare floare, prin frumusetea delicata!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt! Imi place cel mai mult poza cu "gura-leului", care imi aduce aminte mereu de vara la tara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi aduce aminte tot de curtea copilariei de la tara..
      Multumesc!

      Ștergere
  8. Wow! Frumoasa culoare se poarta la voi in oras! Iar micile exceptii sunt mai mult decat binevenite :)
    Superbe toate florile acestea rude cu floarea soarelui! Atat de solare, de splendide, ca niste mici Sori.
    O zi cat mai placuta, Larisa draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac mult! Am vazut si la florarii buchete din florile acestea. Sunt atat de..."de vara"!
      Multumesc Elly!
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Foarte reusite fotografii de flori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate sunt foarte frumoase, preferata mea este a treia floare. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nice!
      Nu stiu cum se numeste, dar pare o ruda a florii soarelui. O ruda ornamentala...

      Ștergere
  11. mamicamea ro09.08.2013, 11:40

    A treia poza este cu floarea soarelui? E de pe camp sau in oras?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografia este facuta intr-un parc din oras. Cred ca este o "ruda" decorativa a florii soarelui, seamana destul de mult.

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS