Aproape gata de cules

in , , , by Larisa, septembrie 18, 2013














Povestea pe larg într-un articol viitor.

Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen
SHARE 32 comments

Add your comment

  1. tu de fapt abia astepti vinul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cum ai ghicit?!
      PS: nu stiu de ce comentariile tale apar de doua ori. am sesizat si data trecuta cand ai comentat :D.

      Ștergere
    2. lasa, decat deloc :))) serios acum, habar n-am, ca nu scriu de 2 ori. ma place blogspotu :D

      Ștergere
    3. Da, nu stiu..e ciudat! Vad ca ultimul comentariu nu s-a mai dublat.

      Ștergere
  2. Parfumate instantanee. Deliciu de toamna. :) Asteptam povestea pe larg. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooow, ce poze... gustoase! ;) Prima imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. ar fi fost culmea ca tocmai tu, din Tara vinului, sa nu prezinti fotografii cu struguri! superbi, brumati si plini, arata acesti ciorchini de pe Valea Luarei.
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pai asa ma gandeam si eu. Cum sa vina toamna si eu sa nu pun o postare cu struguri, vie, vinuri?! Happy WW Carmen!

      Ștergere
  5. Bună Larisa!
    Arată super pozele tale!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmm...ce bine arata!
    Iti doresc o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ani de zile am avut vie,struguri ,must,vin,dar nu mi-au placut.Cand le vad pozate la voi,parca sunt altele si chiar am pofta de-un pahar cu must.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mustul nu mi-a placut niciodata. Insa strugurii si vinul da :).

      Ștergere
  8. Cred ca miros divin deja. Of, iubesc toamna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac, sunt foarte frumosi si ai dreptate, aproape gata. Mai au putin...se vede din nuantele atat de placute de la rozaliu pana la mov-albastriu. Se vede si aparatul bun... Foarte reusite fotografiile. Felicitari!
    O noapte buna, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly!
      Am vazut ca voi deja ati cules via.
      Zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  10. Cand am mers zilele trecute acasa la parinti m-am apucat de cules toti strugurii din fata casei si i-am papacit pe tooooti! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arată, păi să-i culegem atunci şi să trecem la lucruri serioase! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pastelul culorilor e impresionant! Arta fotografica se reveleaza celor care surpind ideile...

    RăspundețiȘtergere
  13. Tu, faine fotografii. Da' mai fain e mustu' :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana!
      Eu nu prea ma omor cu mustul, dar vinul...ah, ce-mi mai place :))!

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS