SHARE 36 comments

Add your comment

  1. Foarte frumoase peisajele! Imi plac in special imaginile cu cerul la asfintit!
    Toate cele bune, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Priveliștile sunt foarte frumoase.
    Să ai o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur nu e prezentarea unui film?
    excelentă atmosferă de amurg!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe fotografiile de amurg la Tours, în octombrie!
    Toate sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce vesele sunt primele gotografii! Si cata liniste si frumusete se revarsa din urmatoarele! :) Minunate imagini!
    Hsppy WW! ☆★☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe masura ce te departezi de centrul orasului, patrunzi in linistea absoluta a Loarei. A fost o plimbare draguta.
      Multumesc Carmen! Pupici!

      Ștergere
  6. tare frumoase fotografii, imi place amurgul, rasaritul il prind rar! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel :))! N-am fotografiat niciodata unul :D.
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Frumoase amurguri! Si steguletele sunt faine. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O atmosfera fantastica !!!! Si asa am inceput bine si ziua ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! :) A fost o plimbare simpatica de duminica.

      Ștergere
  9. Bună Larisa!
    Superbe imagini!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos si surprinzator de verdeeee :D Unde-i toamna?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ma intreb si eu. :)) Se pare ca mai intarzie...

      Ștergere
  11. Ce frumoase fotografii, Larisa draga!
    Amurgul din Tours e splendid iar Loara arata de vis la ceasul crepusculului...
    Parca am fost acolo. :)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly!
      Toamna parca apusurile sunt mai frumoase decat in restul anului, mai colorate parca.

      Ștergere
  12. Si cand te gandesti ca norii fac tot acest spectacol superb! E drept cu ajutorul soarelui dar fara nori.....

    Super pozele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alice!
      Asa este, fara nori spectacolul ar fi ceva mai monoton.

      Ștergere
  13. Daca ai sti de cand visez si eu sa surprind un amurg frumos...nu cred ca voi ajunge anul asta. O sa ma bucur de atmosfera fermecatoare, la ceas de seara, din Tours. :) Fantastice imagini. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Trebuie dor sa gasesti un loc aproape de casa, de unde sa ai o perspectiva deschisa. Nici eu din pacate n-am timp sa merg prea des in astfel de locuri. Tot vad apusuri faine de la geam, dar pozele n-ar iesi bine, cu blocuri si case in jur...

      Ștergere
  14. Aaaa... Ce frumos! Nu cred că poți fi pe deplin supărată din cauza vremii!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep sa ma obisnuiesc cu vremea capricioasa de aici :))!

      Ștergere
  15. Detaliile foto surprinse în prima imagine sunt excepționale. Ti-am mai scris despre talentul tău. Continuez votre bon travail!

    RăspundețiȘtergere
  16. Aşa este, şi eu toamna am fotografiat cele mai frumoase apusuri. Indiferent cum e vremea, uite ce spectacole îţi oferă natura! Numai camera să o ai mereu pregătită! :) De s-ar putea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, camera sa o ai mereu cu tine! :) Pentru ca nu stiu cum se face, dar adesea, cele mai frumoase momente le surprind tocmai cand n-o am cu mine.

      Ștergere
  17. De-a dreptul superbe imaginile. Nu m-am putut abtine si le-am parcurs inca odata :D

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS