Toamnă pe malul Loarei

in , , , , , by Larisa, octombrie 29, 2013
Într-una din puținele zile calde și însorite, făcui o plimbare pe malul Loarei, nu departe, ci chiar aici în oraș. Cam așa arăta peisajul... 

SHARE 37 comments

Add your comment

  1. Toamna Loarei e inca tanara si verde! Siii caaaaalda!
    Azi in Montreal soarele cu dinti abia strangea de 3 grade. Ma si mir cum de multi copaci mai au frunze...
    Tare placute fotografiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia!
      Acum s-a cam racit si aici, e de-a dreptul frig tare, desi saptamana trecuta a fost tare placut. Diferentele astea bruste de temperatura ma omoara :D.

      Ștergere
  2. frumoase locuri vad ochii tai,insorite locuri :)
    si la noi toamna este lunga si blanda...mi-a s dori ca iarna sa ramana mult timp departe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ma gandesc la ger si eu vreau ca iarna sa ramana departe. Insa cand ma gandesc la zapada, parca abia astept sa vina :)!

      Ștergere
  3. O noapte bună îți doresc. Să ai parte de liniște și pace.
    Fotografiile mele pentru MFC sunt aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Într-o săptămână totul va fi roșcat și auriu pe acolo, doar că faza asta ruginită trece așa de repede de nu-ți vine să crezi. Ca tot ce e frumos rău, știi tu :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trece repede si vine momentul ala cand toti copacii sunt goi si tristi...

      Ștergere
  5. Dar cum poate să arate peisajul... A cincea fotografie mi-a amintit de impresionişti. Păcat că au fost atât de puţine zile însorite. Sau poate mai bine, cine ştie, că altfel ar fi trebuit să stai doar afară, cu asemenea frumuseţe în jur.
    La noi octombrie, a adus multe zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele insorite sunt numarate, tocmai de aceea si eu, la fel ca mai toti pe aici, incercam sa profitam.
      Acum deja este frig...

      Ștergere
  6. Eu m-am multumit doar cu o plimbare tomnatica intr-un mic parculet din Bucuresti dar tuuuuu.... tu iar ma faci sa fiu invidioasa. :) Zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei lasa, ca nici parcurile din Bucuresti n-arata rau :). In plus toamna s-a instalat mult mai bine pe acolo si nu oricum, ci cu vreme super frumoasa.

      Ștergere
  7. Frumusete ca in fotografiile tale mai rar! Superbe unghiuri ne prezinti aici!
    Happy WW! ♡♥♡♥♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
  8. Si iata imaginile mult asteptate! :) Au intrecut orice asteptari, sunt superbe , Larisa. Evident ca toamna pe malul Loarei mi se pare mult mai frumoasa decat toamna pe malurile Dambovitei. :)) :D Si ai avut noroc de un cer incredibil cu norisori pufosi cum numai primavara vezi la noi...
    Foarte romantic peisajul...intreaga natura contribuie la asta. :) Toamna s-a instalat bine de tot la voi in oras. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamana trecuta cand am facut pozele a fost o vreme incredibil de frumoasa. Desigur ca s-a schimbat intre timp si a dat frigul :(.
      Nici pe malul Dambovitei toamna nu-i rea Nice! E chiar mult mai colorata....

      Ștergere
  9. Lasa-mi toamna pomii verzi........... :))
    Happy WW, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sunt destul de verzi pentru octombrie...sau mie cel putin asa mi se pare.
      Happy WW Minnie!

      Ștergere
  10. E mai putin toamna ca la noi :) Dar ce frumoasa e toamna de pe malul Loarei! Foarte frumoasa iar fotografiile...ce pot sa mai spun? Superbe!
    Malul pare foarte prietenos, culori minunate, iarba catifelata... Imi place mult.
    Happy WW, Larisa draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, este mai putin toamna aici. Insa sunt si locuri mai colorate, trebuie doar descoperite.
      Anii trecuti era chiar mai frumos malul raului, pana sa taie aproape toti copacii :(.
      Multuumesc Elly! Happy WW!

      Ștergere
  11. Pai, n'arata rau deloc chiar daca pomii au inca frunzele verzi!

    RăspundețiȘtergere
  12. In Anglia toamna, iarna sau vara, mai mereu e verde. Toamna nu e asa cum o stiu eu, e mai uracioasa, ploioasa, dar verde. Insa acum profit de soare si toamna calda cum numai acasa poate fi. In pozele tale e la fel de cald si minunat de colorat.Profita ca si eu profit acum cat mai pot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa este si aici, mereu verde,inclusiv iarna, ca nu prea ninge decat foarte rar, iar atunci zapada nu tine mai mult de 1 zi :)).

      Ștergere
  13. Mai trebuie sa treca purtin sa se vada o toamna mai colorata. Inca e tare verde toamna acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Va salut cu drag,

    Am spus si cu alta ocazie si indraznesc sa repet acum, Franta a avut si are in continuare "inteligenta" de a ingriji frumosul si natura. Ceea ce vad mai sus, in cadrul acestui articol, pentru mine, reprezinta doar inca o dovada ca sunt locuri minunate, din nefericire insa, aici, inca nu am ajuns! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o zi cu siguranta o sa ajungi! Sunt sigura de asta :)!

      Ștergere
  15. Nici nu e nevoie de cuvinte! Imaginile spun totul... :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imagini ce vorbesc, culori ce ne vrăjesc, iar tu ni le ”tomnesti”...

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS