A venit...

in , , , by Larisa, februarie 26, 2014
...primăvara în Tours










Acest articol participă la  
SHARE 51 comments

Add your comment

  1. Wooow... asa arata anul acesta deja??
    Si eu ma bucuram ca la noi nu e frig, da, nu e... dar e gri si nici chiar asa de cald sa infloreasca pomii?
    Superb la voi! Splendid!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt de anul asta pozele, de luni mai exact. Si eu m-am mirat ca au inflorit in februarie, tocmai de aia m-am grabit cu pozatul :)).

      Ștergere
  2. Si eu ma minunez: fotografiile sunt din februarie 2014?! Wow!
    happy WW! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt de saptamana asta Carmen. E destul de cald pe aici, chiar daca ducem lipsa de soare.
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru fotografii si primavara! Extraordinar, pe mine m-ai lasat, recunosc, cu gura cascata. Nu am mai vazut asa ceva in februarie. Traiesti intr-o regiune minunata, intr-un orasel superb, iar culorile vii ii sporesc farmecul. :)
    As vrea si eu sa gasesc macar un ghiocel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nice! Primavara s-a grabit anul asta pe aici, chiar si eu m-am mirat sa vad copacii infloriti in februarie. Nu stiu daca a fost doar vremea calduta de vina sau astia planteaza arbori mai timpurii prin parcuri, dar e fain oricum. Cu soarele stam mai prost :)).

      Ștergere
  4. Larisa, pune o vorba buna la primavara sa vina mai repede si in Romania! Nu este foarte frig in aceasta perioada la noi, dar sa vezi copacii fara frunze, dar si fara zapada, este trist. Vreau veselia de la Tours!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa pun, promit ;)!
      Dar doar pentru temperaturi ceva mai ridicate si niste verdeata, ca soarele nu vi-l dau :)).

      Ștergere
  5. As avea si eu nevoie fizic, pshic, de peisajul si temperaturile caldute, la Galati ninge.
    Superbe poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Putina rabdare, o sa vina si la Galati primavara curand.

      Ștergere
  6. As fi vrut sa vina si pe aici dar aici mai mult e toamna... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Larisa!
    Sunt superbe pozele tale draga mea!
    O primăvară frumoasă îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu pomi infloriti dar ce sort sunt nu stiu! :))
    Dar oricum, de venit a venit primavara si la mine!
    Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nici eu nu stiu ce pomi sunt astia de i-am pozat, dar aratau bine infloriti :)).

      Ștergere
  9. Deci, înfloresc florile !
    Să ai o zi bună și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoooooos! Preferata mea e poza nr 3 :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ce frumooossssss! la noi s-a intors iarna :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :((.
      Sunt sigura ca nu s-a intors pentru mult timp ;).

      Ștergere
  12. Da, da ! Ca niciodata primavara a venit mai devreme anul asta ! Pana si in Londra au iesit toporasii, ghioceii, narcisele si au inflorit si o mica parte dintre copaci ! Sper sa fie un an cu multa caldura si mult soare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper!
      Pai atunci astept poze de primavara din Londra pe blogul tau ;).

      Ștergere
  13. Ce frumos! Superb!
    Sa ai o primavara frumoasa, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asemenea si tie!

      Ștergere
    2. Eu mai am de asteptat, vineri vom avea -22 de grade! pe aici :-(
      Da' si cand o sa vina...!

      Ștergere
  14. Ce frumos arată! Să îţi fie primăvara veselă şi bună, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunteți o idee mai norocoși... ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos! Şi aici în 2-3 zile se dechid florile copacilor. :)
    Să ai o primăvară cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cora, asemenea!
      Si s-o imortalizezi in multe poze!

      Ștergere
  17. De ieri si pana azi la 8 jumate a nins continuu, e frig, vant....e iarna :(((( Si tu postezi minunatiiilea astea?!?!?! Of.....ce noroc pe unii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te intrista Renutule, si la mine tot iarna e. Soare de-ti ia ochii, dar vant si ger cat cuprinde, asta cand nu ninge sau e un cer picat cu plumb. Atat de iarna incat ma uit la pozele Larisei si-mi zic ca ceva nu e in regula pe Valea Loarei ;))

      Ștergere
    2. :)) Si eu ma gandesc ca e ceva in neregula aici cu vremea. E tare ciudata...primavara vine in februarie, in iulie sunt 14 grade, iarna nu ninge...nu stiu ce sa mai zic :D.

      Ștergere
  18. Ce frumos. Să vină mai repede...o aștept de un an! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. si ce frumos a venit! o minunatie... :)

    RăspundețiȘtergere
  20. M-ai lasat cu gura cascata! Nu-mi vine sa cred.Am citit prin comentarii,credeam ca sunt din anii trecuti.Asa da.... Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de anul asta, intr-adevar, pozele. S-a grabit primavara pe la noi :)!

      Ștergere
  21. Superb! Si aproape incredibil. :)
    Pe aici n-au inflorit decat ghioceii si se pregatesc zambilele si viorelele cu violetele. Dar inca nu... Doar se pregatesc. :)
    De fapt de cateva zile e din nou racoare. Cu temperaturi in jur de zero grade noaptea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut incredibil. Parca in nici un an de cand sunt aici n-au inflorit pomii asa devreme...
      Pai, gradina ta trebuie sa arate tare fain Elly. Astept poze!

      Ștergere
  22. Si la mine au inflorit unii copaci. Sunt arbusti care sunt infloriti din ianuarie, ca pe aici nu pot sa zic ca a fost iarna intr-adevar. Saptamana asta a fost soare si cald. Si miroase a primavara! Imi plac pozele tale, florile sunt parca niste mirese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Tina!
      Pai in cazul asta astept poze si la tine pe blog ;)!

      Ștergere
    2. Eh, DSLR-ul meu e la reparatii de o luna jumate. Mi-au zis ca piesa stricata trebuie adusa din strainatate asa ca o sa mai dureze. Ce naiba sa fie asa greu sa repare un blitz. Ratez florile primavara asta. am niste nervi...

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS