Când a trecut vara asta? Îmi explică și mie cineva? Zău că nici nu-mi vine a crede că lunea viitoare începe septembrie. Și vara ca vara, dar luna august mi s-a părut că... nici n-a fost. Parcă ieri am mers la Paris s-o aștept pe mama la aeroport și trosc-poc, s-a rupt firul, m-am trezit astăzi. Poate e din cauză că pe aici nu prea a fost vară, deși "nu prea" asta e deja mult spus. Cred că de o vară mai rece ca aceasta n-am avut parte niciodată, sau cel puțin nu-mi amintesc. În afară de o zi, maxim două, temperaturile nu cred să fi urcat peste 23 de grade aici în Touraine; de plajă, bălăceală și pescuit cu cortul, așa cum îmi plănuisem pe timpul șederii mamei, nici nu încape vorba. Eh, mama s-a întors duminică în țară, iar pentru noi lucrurile au intrat în "obișnuit". Noroc că vine vacanța ...

Multe nu prea am de spus, de fapt ar fi, dar le las pe mai târziu. Până una alta vă invit la o plimbare de august- asta ca să consemnez că august ăsta chiar a existat- prin Tours, orășelul meu, care cel mai probabil în curând nu va mai fi al meu și sigur îmi va lipsi. Nu vă impacientați, nu plec prea departe, nu părăsesc Touraine așa ușor, mai ales acum, când și vremea asta mai tot timpul mohorâtă a început să facă parte integrantă din noi...

Citeste mai multe despre Tours, capitala Vaii Loarei

Alte plimbari prin Tours

Gradina Prébandes, micuta oaza de verdeata din Tours

Gara din Tours

Rue Bordeaux

Teatrul din Tours

Pe rue de la Scellerie, numită și strada artizanilor...

Rue de la Scellerie august 2014

și ca o paranteză, rue de la Scellerie august 2013

O parte din clădirea muzeului de Arte Frumoase, plus "turlele" catedralei Saint Gatien

Catedrala Saint Gatien văzută din spate

Catedrala Saint Gatien văzută din față

Castelul din Tours

Rue Colbert, cea mai veche stradă din Tours

Tot rue Colbert

Clopotnița bisericii Saint Julien-cea mai veche din oraș, dar proaspăt restaurată.

Rue Naționale, strada preferată a celor pasionați de shopping (recunosc, una din străzile mele preferate :p)

Vara pe malul Loarei se deschide "la guinguette", adică această terasă foarte simpatică.

SHARE 27 comments

Add your comment

1. vara ca vara da eu nu stiu unde s a dus anu, ca acusi e septembrie, octombrie și pa pa 2014. ma apuca depresia zau.
    e chiar frumos orasul tau :) vacanta faina pe insula! (să nu zici ca vii de la Paris :-p)

1. Da, maine -poimaine vin Craciunul, Revlionul. Nici eu nu stiu unde s-a dus anul, parca ieri incepea...
      Multam! App, astept adresa pe privat pentru cartea postala :p. N-am uitat :D.

2. Nu stiu cand a trecut si vara asta, ca toate verile de fapt.. De-as simti ca trece la fel de repede si iarna, bine ar mai fi. La mine deja se instaleaza "depresia post-vara" :(

1. Si la mine s-ar instala daca n-ar urma vacanta :)). Vezi, de aia e bine sa ne luam vacante in septembrie, mai prelungim vara :)).

2. Sa stii ca nu e rea deloc ideea ta :))

3. Ar trebui să primeşti titlul de cetăţean de onoare al oraşului Tours, la câtă reclamă i-ai făcut! :)
    Superbe fotografiile, superb oraşul!

4. Imi place arhitectura, un sfarsit de vara cat mai placut & concediu asa cum vi-l doriti! Multumesc pentru plimbare Larisa. xo

1. Cu mare drag Mihaela.
      Multumesc, un sfarsit de vara fain si tie!

5. Foarte frumos orasul tau. Si bicicleta aia e de vis, ceva de genul vreau si eu sa-mi iau dar nu prea gasesc. Asta ma intreb si eu cand a trecut vara ?! M-am bucurat de ea din plin, dar as vrea sa mai tina inca 3 luni cel putin .:) Distractie placuta in vacanta si spor la fotografiat, abia astept sa vad noua destinatie !

1. Multumesc! Fata de alti ani, in speta anul trecut, anul asta am iesit foarte rar la fotografiat. Poate recuperez totusi in lunile ce-au ramas.
      Eu biciclete pentru toate buzunarele am gasit la Decathlon.

6. o plimbare minunata, prin ochii tai si prin maiestria cu care manuiesti aparatul de fotografiat... felicitari! imaginile sunt SUPERBE!

1. Multumesc Carmen pentru cuvintele frumoase! Pupici!

2. Vreau si eu pipici (cateva acolo, ca nu strica la casa omului), moi, le maire de Tours, care o sa-ti dau o diploma pentru promovarea acestei urbe perfecte. A bientot!

7. Pai na, dupa ce am venit din vacanta, am mai avut cateva zile de petrecut acasa pana sa urca pe baricade si vreau sa spun ca in zilele alea de stat acasa... a venit toamna, asa complet si din senin :(
    Vara 2014 la Cluj a fost asa: cate o saptmana calda (30 de grade, fara canicula) in mai, iunie, iulie, august. In rest ploaie muuuulta de zici ca eram la tropice. Na, ce sa-i faci, nu e om pe aici sa nu-ti spuna: "asta nu a fost vara!"
    Vacanta placuta, abia astept impresiile :*

1. Mda, vara asta a fost atipica peste tot din pacate. Eh, asta este, sa speram ca toamna si iarna vor fi blande :).
      Multam Bia! :* Spor la toate cele!

8. Ai dreptate!Nici eu nu stiu cand a trecut vara.Orasul tau e minunat si imaginile care ni le oferi sunt foarte frumoase.E o placere sa cunosc pe zi ce trece o parte din zona ta.Cu bicicleta mi-a intrat si mie in cap sa-mi iau una,dar intampin opozitie din partea sotului.La noi nu sunt piste si e mai greu de circulat.Daca apuc primavara viitoare,va fi obiectul meu de rasfat,ca pana atunci il lamuresc.Tu mai circuli? Toate bune si o vara mai lunga.

1. In ultima luna n-am mai iesit cu bicicleta din 2 motive: unul ca a fost mama aici si nu prea am avut timp, si al doilea ca nu mi-am cumparat inca o bicicleta a mea. O foloseam pe-a sotului (si el pe-a fratelui sau), dar e un pic cam mare pentru mine. Dupa cazaturile pe care le-am luat, as vrea, dupa ce ne intoarcem din vacanta, sa-mi iau una usoara si masura mea :).
      Multumesc, asemenea va doresc!

9. Asa cum zicea si Bianca mai sus, la Cluj nu a fost vara. De pe geam vad deja semnele toamnei, frunze cazute, multe aurii.
    Anul acesta a zburat si pentru mine, e atat de trist, simt ca nu m-am bucurat destul de viata, nici festivalurile nu m-au interesat ca alta data, nici restaurantele, nici chefurile, ce mai un an mort.
    Imi place Tours si am spus ca o sa-l vizitez; iar eu ma tin de promisiune, e trist doar sa aflu ca nu vei mai fi acolo pe cand voi ajunge eu :) dar e bine ca nici prea departe. Iti doresc vacanta placuta, sper ca la cea din Corsica te referi ca deabia astept :)

1. Eh, te-ai bucurat macar de vacante faine in restul anului ;)
      Alicee, chiar daca n-o sa mai fiu in Tours, o sa fiu la maxim 20km asa ca te astept in vizita ;). Te si gazduiesc chiar, ca cel mai probabil atunci vom avea o casa mai spatioasa.
      Multam, despre Corsica e vorba -daca nu se scufunda feribotul cu noi :))

10. Lari, este superb orășelul ăsta! De fapt, Franța e toată frumoasă!:) Îmi place noua ta fotografie de profil!:)
    Pupici!

11. Vacanta frumoasa, stiu ca esti deja pe drum, am vazut imagini pe fb! Eu tocmai m-am intors din calatoriile din vara asta si am inceput sa-mi scriu deja memoriile. :)) Le astept cu drag pe ale tale. :D
    Tours e un orasel fermecator si tu ai mare noroc sa locuiesti acolo. :) Have fun in insula, draga Larisa. :)

1. Acum m-am intors si eu acasa, iar maine o sa am timp sa recuperez prin blogosfera ;). Am mai citit eu franturi de pe telefon, dar sincer parca nu-i acelasi lucru ca de pe PC. Abia astept sa trec pe la tine!

12. ce frumos! si ce-mi place bicicleta aceea! o vacanta minunata iti doresc!!

1. Fotografia cu bicicleta a aparut de mai multe ori pe Google +, (re)postata de mai multi useri.
      Printre altele, se vede ca este un oras frumos si linistit, numai bun de incarcat bateriile intr-un mini-concediu.

2. Coco: multam. A fost tare faina. Si prea scurta desigur :))
      Florin: sper ca a aparut repostata cu precizarea sursei :))- desi ma indoiesc :D.