Nu știu dacă vă mai amintiți vreunii dintre voi, dintre cei care erați pe aici și acum doi ani, despre cum v-am povestitTârgul de Crăciun din Amboise se ține într-un tunel de-al castelului, idee care de altfel mie mi s-a părut super originală și super potrivită cu toată regiunea asta a Loarei. 


Anul trecut n-am mai ajuns la Amboise în această perioadă a anului să revăd târgul, dar sâmbăta trecută, fiindcă aveam drum la viitoarea noastră căsuță (din curtea căreia, apropo, văd turnurile Castelului Amboise), despre care o să vă povestesc curând (despre căsuță, că despre castel v-am povestit de multe ori) am zis să dăm o tură și pe la târg. Nu că ar vinde oamenii ăia acolo ceva ce nu mai găsești prin alte părți, dar așa ca idee, pentru că nu oriunde vezi un târg într-un tunel medieval de piatră dintr-un castel. Însă surpriză! După ce am înfruntat viforul teribil ce s-a instalat la noi de câteva zile, am constatat cu stpoare că la locul cu pricina nu era nici urmă de târg. Ba mai mult decât atât în tunel se instalase o cramă, care culmea, mai era și închisă. 

Bun... cu părere de rău am făcut cale întoarsă, însă nu înainte de a face două trei poze la brăduții din centru. Am zis că asta este, o fi fost doar o întâmplare în 2012, dar între timp am citit pe internet că târgul din tunel se va ține și anul acesta, doar că-și va deschide porțile pe 20 decembrie și va ține doar 3 zile. Cam scurt dar nu-i bai, oricum pe-atunci va fi în ușa casei! 

Targul de Craciun din 2012

Amboise la final de 2014












SHARE 18 comments

Add your comment

  1. Te muti in Amboise? Waw, ce fain! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o sa ne mutam la Amboise, teoretic de saptamana viitoare daca totul merge conform planului :).

      Ștergere
  2. romantic... deosebit de romantic! frumoase imagini, asa cum ne-ai obisnuit! multumim pentru plimbarea în târgul de iarna - Amboise!
    zile frumoase în continuare! ☺
    Spor la împachetat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen! :) Adevarul este ca in ultima vreme am iesit foarte rar la fotografiat fata de anii trecuti. N-as vrea sa cred ca mi-am pierdut interesul, ci doar ca n-am avut timp sau dispozitie :)).
      Saptamana usoara!

      Ștergere
  3. Minunat arata! Ce sa zic?! Jos palaria! Orasul e de vis :) Nici nu indraznesc sa compar cu zona unde sunt....la mine e jale. Astept cu interes pozele de la targ :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar, americanii nu fac targuri de Craciun in perioada asta?
      Aici ar arata si mai frumos daca ar fi un pic de zapada :)). Din pacate avem doar Craciun pe fundal de toamna tarzie :D

      Ștergere
  4. Vin eu sa dau putin cu batul in balta :D Bradutii aceia albi arata putin... ciudat, incadrati in peisajul acela, parca nu se leaga ceva acolo. Ar fi fost mai draguti unii verzi (chiar si artificiali), parerea mea.
    In rest, astept cu nerabdare sa ne impartasesti experiente din Amboise, din punctul de vedere al locuitorului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e drept, sunt cam foarte artificiali. Am observat ca asta a fost trendul anul asta, in orasele de aici s-a mers pe brazi albi :D.
      Or sa vina si experientele dupa un timp, deocamdata e doar nerabdarea de a incepe ceva nou :)).

      Ștergere
  5. mie imi plac bradutii albi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte frumos, ordonat si ingrijit, avand in vedere ca nu e un oras mare. Mie mi-ar placea sa avem braduti albi, impodobiti ca la voi, ar mai colora strazile. La Cluj in ultimul an folosesc doar instalatie albastra. :(((

    Deabia astept detalii despre noua viata in Amboise!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut au fost brazi verzi din cate imi amintesc, se schimba de la an la an. Dar da, este destul de ingrijit Amboise. De fapt, sa-ti zic sincer Alicee, orasele astea micute si satele sunt mult mai curate si ingrijite din toate punctele de vedere decat marile orase. Peste tot cred.
      Or sa vina si povestile. Deocamdata este doar nerabdarea :))

      Ștergere
  7. In primul rand, cum sa ai o casa cu asa priveliste?! :D:D In al doilea rand, orasul arata incredibil de frumos, cred ca m-as putea obisnui sa locuiesc acolo si zilnic sa ies sa ma plimb pe stradute si apoi sa stau la o cafenea sa beau un vin bun... gata visez cu ochii deschisi! Pfuoai de capul meu, nivelul de invidie a depasit cotele apelor Dunarii :)))
    Abia astept eu sa te muti sa ne povestesti mai multe :D
    A da, si targul de Craciun in tunel e o idee interesanta si abia astept sa vad ce minunatii ai vazut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      E simpatic Amboise, de aia l-am si ales. Dar am avut si noroc sa gasim o casa pe gustul si buzunarul nostru acolo. E exact cum imi place, nici mare si aglomerat nici mic si plictisitor. E destul de turistic vara, dar nu deranjant. Sper :D.
      Adevarul este ca si eu sunt la fel de curioasa sa povestesc mai multe :)).

      Ștergere
  8. Romantic, cochet, ingrijit, cu sau fara straie de sarbatoare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un orasel tare simpatic. Vara este mai animat, iarna mai linistit...

      Ștergere
  9. Ce atmosferă romantică! Eu mă întâlnesc cu asemenea peisaje (mă refer la castel/castele, tot ce ţine de un mic oraş, nu la anotimp) doar în Turul Franţei...
    Atmosfera în această perioadă în aceste locuri pare extraordinară! Super fotografiile, parcă desprinse din cărţi ilustrate, dar mult mai vii...!
    Păcat de stricarea tradiţiei cu târgul din tunelul medieval :(
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt frumoase locurile, Franta este intr-adevar o tara foarte pitoreasca in orice anotimp.
      Cat despre targ, mie mi-a placut idea cu tunelul, mi s-a parut originala. Este cam inghesuit ce-i drept, dar este o atmosfera speciala :D
      Sarbatori Fericite Ioana si un An Nou plin de trasee montane, carti si filme interesante! Sa ne citim cu bine!

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS