Hristos a Înviat! 

Sper că ați petrecut sărbători agreabile, că ați mâncat echilibrat și că v-ați bucurat la maxim alături de cei dragi vouă. Mai sper că pe oriunde ați fost ați avut vreme splendidă, așa cum a fost în ultima săptămână în Touraine și că ați trăit din plin instalarea primăverii care s-a cam lăsat așteptat anul acesta, dar pe care n-ai cum să nu o adori. În ceea ce mă privește, cred că niciodată n-am trăit mai intens acest anotimp ca anul acesta. Mă bucur ca un copil de fiecare moment la curte, de fiecare floare, de fiecare frunză, de parcă locuitul la bloc a fost un fel de închisoare. Ba chiar mai ies și cu aparatul foto să nu cumva să treacă vreun "eveniment" fără să-l imortalizez cum trebuie.  

Pe scurt, în grădină au înflorit lalelele - iar cu ocazia asta am descoperit că am destul de multe și în culori variate, au înflorit perii și vișinii și, cel mai important, liliacul este îmbobocit. Au răsărit ridichiile, salata, ceapa și usturoiul - bucuria o să fie imensă când o să mă înfrupt din recolta proprie; stau mai prost cu ierburile aromatice, dar cred că le-am semănat eu prea adânc, re-încerc săptămâna asta. În rest, cu vremea asta aproape de vară, a fost o adevărată plăcere să stau pe terasă ascultând ciripitul păsărelelor. Știu că sună poetic, dar în fiecare zi e un adevărat concert la mine în curte. Cât despre Paște, nu l-am serbat cu bucate alese, nici cu invitați speciali, dar niște ouă roșii tot s-au găsit pe masă. 

  Perii mei, înmuguriți la începutul săptămânii trecute 




 Lalele, lalele...



 Ca de Paște...

La sfârșitul săptămânii perii erau deja înfloriți

 Mica mea livadă de peri



 Am trei arbuști de liliac, yuhuuuu!!!!

A înflorit și vișinul, sunt tare curioasă... Dar oricum ar fi visinile sunt bune. 

 Nu cunosc planta...

 La amiaza toate sunt deschise :)

Numai mie îmi place galbenul pe fond albastru??
Și în final, iată-l și pe stăpânul curții :))


Săptămână excelentă vă doresc! 
SHARE 24 comments

Add your comment

  1. Minunate fotografiile ca de obicei! Parca nici mie nu mi se pare ca primavara a fost mai frumoasa vreodata ca anul acesta. Sunt foarte dragute lalelele tale. Si unde stau eu ( Luxembourg) vremea a fost foarte frumoasa in ultima saptamana, pasarelele fac concert in fiecare zi si pomii infloriti te incanta la tot pasul.
    In alta ordine de idei : Adevarat a inviat! Ouale tale rosii arata foarte bine, eu nu am facut anul acesta.
    Oana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Oana!
      Poate pentru ca s-a cam lasat asteptata, de aceea pare mai frumoasa primavara anul asta. Anul trecut imi amintesc ca la inceput de martie faceam plaja :)), anul asta am cam dardait pana saptamana trecuta...

      Ștergere
  2. In curte zilnic apar imagini noi.Floarea care nu o sti,eu ii spun,ceapa ciorii, denumirea stiintifica,nu o stiu.Asa merg eu la gradina si ma minunez zilnic.Asta e un avantaj. Numai bine si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, multumesc, habar nu aveam ce este si am observat mai multe pe langa gard.
      Eu pana acum admiram primavara in parc, imi dau seama ca nu-i deloc acelasi lucru. Multumesc, asemenea!

      Ștergere
  3. Azorel are frizura de vara :) ce simpatic este! Frumoasa curtea voastra!
    Saptamâna trecuta nu era înca nici un pom inflorit, dar caldura a venit brusc vinerea trecuta si uite asa, peste noapte au aparut si pe aici florile.
    Gradina noastra este plina de zambile. Lalelele noastre sunt un soi mai târziu, aba astept sa apara, deocamdata sunt doar frunze :) Un liliac tare mi-as fi dorit, dar nu mai e loc. Vecinii mei au, asa ca parfumul vine peste gard :)
    Sunt curioasa daca vei apuca sa gusti ridichi si salata, inainte sa se infrupte din ele melcii! noi am renuntat, nici macar capsuni nu mai punem... Nu mai avem decât flori.
    te pup. O saptamâna minunata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Chiar saptamana trecuta l-am dus la tuns. S-a facut cald si cu blana lui lunga nu numai ca murea de cald, dar nici macar nu mai puteam sa-l perii.

      Asa s-a intamplat si aici, in ultima saptamana a fost asa cald incat natura a explodat. Insa nu cred ca va dura mult, de maine revin ploile :(

      Uite ca la melci nu m-am gandit. Deocamdata totul este in regula, o sa vedem cum decurg lucrurile. Nici noi nu ne intindem prea mult cu gradina de legume. Este destul de multa munca si cere foarte mult timp. In plus te leaga cumva de casa, daca pleci in vacanta de exemplu trebuie sa vina cineva sa ude. Ca sa nu mai zic ca toate se gasesc la supermarket tot anul...

      O saptamana minnunata si tie, Carmen!

      Ștergere
  4. Dacă eu pot să mă bucur de primăvară şi să fotografiez natura în parcuri, la locul ei, tu o ai la tine acasă... ce-ţi mai trebuie „importuri"?! :)
    Pentru mine, primăvara este specială - şi nu numai fiindcă m-am născut în această perioadă.
    Natura pare că zâmbeşte în fiecare clipă, mângâiată de razele soarelui (care nu pişcă la fel ca vara)... Dacă aş putea, aş sta toată ziua pe afară.
    Fotografiile tale sunt mi-nu-na-te! Şi chiar ai cu ce te lăuda... se vede şi din poze că ai grijă de fiecare colţişor.
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, incepand de anul asta am primavara acasa. De fapt ce primavara, ca zilele astea a fost vara de-a binelea, vreo 27°, o adevarata placere sa stai pe terasa. Problema este ca tocmai pentru weekend se anunta ploi :))

      Multumesc frumos, momentan suntem cat se poate de entuziasmati de gradina si ne ocupam foarte mult de ea in timpul liber. Sper sa ne tina.

      Pai La multi ani in avans in cazul asta (sau cu intarziere in caz ca a trecut aniversarea)! Frumos sa sarbatoresti primavara cand exlodeaza natura. Eu sarbatoresc fix pe dos, cand moare :))

      Ștergere
  5. Cum sa nu fie primavara o intreaga incantare cu asa gradinuta? Te felicit pentru lucrul depus in gradina, lalele te rasplatesc pe masura cu asa frumoase culori si modele... sunt superbe. Imi amintesc de lalelele mamei, de gradina mea de acasa... e inflorita toata si ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum este primul an pentru noi la curte, am fost atat de entuziazmati ca nici n-am mai simtit efortul depus :)). Este de munca intr-adevar, dar eu zic ca se merita. Multumesc pentru aprecieri si pentru comentarii, te mai astept pe aici ;)

      Ștergere
  6. Lalele tale sunt foarte frumoase. De fapt toata gradina ta este deosebita. Cat despre semintele de ierburi aromatice, care sunt foarte marunte, incearca sa le semeni cat mai la suprafata si doar sa presari putin pamant peste acestea. Ele sunt mici si nu au putere sa rasara daca sunt puse adanc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, cred ca asta a fost problema, au fost semanate prea adanc. Au rasarit intr-un final, probabil ca din cauza adancimii le-a trebuit mai mult timp. Cat despre lalele, le-am gasit aici. Cred ca la toamna va trebui sa le mai raresc.

      Ștergere
  7. Pai chiar este cel mai frumos :)
    Roadele muncii, super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, eu mereu zic ca toate-s frumoase in felul lor :)

      Ștergere
  8. Adevărat a Înviat!
    Foarte bine arată grădina voastră! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca nu iti mai vine sa pleci de acasa cu asa frumusete de gradina! Ai acolo un mic colt de rai, asa ca, pot sa iti spun cu mana pe suflet, ca te invidiez! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e tare placut, mai ales acum ca s-a incalzit vremea si totul e verde. Adevarul este ca am iesit mai rar la plimbare primavara asta decat cea trecuta...

      Ștergere
  10. Primavara chiar este, prin aspect si simbolistica, cel mai frumos anotimp. La tine in curte e o gradina botanica in miniatura. :))
    Anul asta am prins Pastele in avion. Dar a fost atat de frumos... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi dau seama ca a fost frumos :). Stiu ca abia asteptai calatoria la Praga.
      Un astfel de Paste mi-ar placea si mie. Acum imi dau seama ca n-am calatorit niciodata in perioada asta decat cel mult la bunici :))

      Ștergere
  11. Minunate lalele, minunati peri ! Cred ca necunoscuta e ornithogalum, cel putin asa imi seamana :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumsc :).
      Da, uitandu-ma la poze dupa o cautare pe google cam asta pare sa fie...

      Ștergere
  12. Cum sa nu te umpli de bucurie si viata cand ai asa loc in caresa-ti bei cafeaua! Minunat, inca o data :D Azorel e un scumpic si parca il vad alergand de zor prin curte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alergatul ca alergatul, da' sa vezi ce latra la vecini. Ei tot incearca sa se imprieteneasca cu el, dar Azorel nici nu vrea s-auda :))

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS