Pentru că săptămânile trecute a fost foarte cald chiar și seara, după ora 19, mi-am scos tableta afară pentru conversații cu mama pe skipe de pe terasa casei. Într-una din seri, în toiul discuției, de după digul ce mă desparte de bătrânul fluviu încep să răsune acorduri de muzică renascentistă. N-a fost chiar o surpriză, doar locuiesc vis-a-vis de castelul Amboise, se mai întâmplă din astea. M-am gândit că probabil este vreo festivitate la curte, nimic ieșit din comun, nu-mi părea rău decât pentru că nu știam despre ce e vorba să mă fi dus și eu. Însă nu se întâmplă nimic la castel, mi-am dat seama de asta aruncând o privire spre fundu' curți, de unde tocmai se ridica un... balon.



Ăsta pe care-l vedeți în poze este al treilea de fapt dintre cele care s-au ridicat și care a durat mai mult, celelalte două au coborât rapid. Nu este chiar prima dată când văd, baloanele sunt foarte populare la Amboise. De fapt sunt populare cam peste tot în apropierea castelelor, există o mulțime de companii specializate care oferă doritorilor cu dare de mână o altă perspectivă asupra Văii Loarei. Spun cu dare de mână pentru că vă închipuiți că o astfel de experiență nu este chiar ieftină, la o scurtă căutare pe google aflu că tarifele încep de undeva de la 200 de persoană. Cu siguranță survolarea castelelor este de neuitat, însă eu personal cred că trebuie să mai lucrez un pic la capitolul curaj înainte de a mă gândi dacă prețul rentează sau nu.
 
 
Însă până una-alta le admir cu plăcere din curtea casei :) 





 




  
Ce ziceți, pe voi v-ar tenta un zbor cu balonul? 
SHARE 16 comments

Add your comment

  1. hahaha, frumos ai urmarit ridicarea balonului. Si la mine în oras oferta calatoriilor cu balonul a devenit o moda si nici macar nu mai este asa de scump ca acum câtiva ani. O ora costa 220 euro per persoana. Inca nu am avut curajul, dar îmi inchipui ca panorama este superba.
    În excursia mea pe Insula Mainau, am fotografiat si eu Zeppelinul - care deasemenea ofera doritorilor un zbor unic deasupra celui mai mare lac al Germaniei.
    O saotamâna frumoasa iti doresc! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am curajul inca :)).
      Sunt convinsa ca panorama este superba de deasupra castelelor Loarei dar inca nu ma induplec :)). In plus, 200 euro de persoana nu mi se pare nici ieftin :D. Cu toate astea observ ca sunt destul de multi doritori judecand dupa numarul baloanelor care se ridica...
      Saptamana faina si tie!

      Ștergere
  2. Pe mine sigur de sigur!
    Curaj!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. E, suna tentant, dar pretul e cam mare pentru mine momentan... Dar nu cred ca mi-ar fi frica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie mi se pare mare. 200 eur/persoana pentru o ora... Hm, mai bine astept sa castig la loto sau sa mostenesc vreo avere :))

      Ștergere
  4. Mi-ar placea senzatia si mai ales sa fotografiez din balon. Pretul e mare si ma intreb cat dureaza toata distractia. Multe chestii faine se intampla in Amboise :) A! Mi-am adus aminte, ai scris intr-o postare ca la tine sunt interzise puturile de apa. De ce? E vreun pericol sa ai fantana in curte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dureaza in jur de o ora, ceea ce mi se pare cam putin la pretul asta. Ideea in sine imi place si mie, sa vad totul de sus, sa fotografiez insa cred ca as panica un pic acolo in cosul ala cu haul sub picioare :))

      Da, nu se mai dau autorizatii pentru puturi in curte. Nu stiu exact de ce, adica daca chiar este o problema reala sau doar o strategie ca sa-ti uzi gradina mai scump cu apa de la conducta oraseneasca, dar asa ne-a zis si noua notarul cand am semnat actele. Oricum de baut nu-i buna apa, mai ales ca noi suntem aproape de Loara, dar se poate uda cu ea ceea ce este economie curata.

      Ștergere
  5. Daca as fi avut curaj m-as fi dus in Cappadocia. O noapte intreaga m-am tot gandit daca sa platesc excursia cu balonul sau nu. In final am decis sa nu incerc experienta fiindca nu cred ca m-as fi putut bucura de ea, din cauza fricii. Cred ca as fi stat tot cu ochii inchisi.

    In schimb mi-ar placea la nebunie sa stau intr-un loc unde baloanele survoleaza cerul, in timp ce eu fac gratare in curte sau citesc la umbra unui pom. Ar fi una din micile bucurii ale vietii de zi cu zi. Esti norocoasa ca ai parte de asa ceva, atat de des, intr-un cadru atat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O da, am vazut poze, Cappadocia e superba din balon si asa zic si eu ca as sta cu ochii inchisi, deci as da banii degeaba :)).

      Asa ca ma multumesc sa le admir din curte, eventual sa le fotografiez din cand in cand. Cine stie, poate intr-o zi voi avea curaj iar poate pana atunci mai scade si pretul:D

      Ștergere
  6. Ce fricoase sunteti! N-am eu bani si nici balon,ca ce m-as cocota! cred ca este minunat sa ai lumea la picioare.Tu esti norocoasa cand ai gasit acea casuta cu de toate. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) e bine ca mai avem si persoane curajoase printre noi!!!
      Eu recunosc nu stiu cum m-as descurca acolo sus. Pana imi fac curaj le admir de jos :) Seara buna asemenea!

      Ștergere
  7. Pe vremuri ma gandeam ca as sari cu parasuta, dar nu -s-a ivit ocazia :) Balonul mi se pare chiar mai stabil :) Plus ca poti face poze. Problema e ca suntem patru si ne-am certa care sa mearga primul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici cu parasuta nu cred c-as avea curajul :))! Dar ii admir pe cei care au.
      Da, referitor la balon asta mi se pare si mie interesant, ca poti face poze. Iar vederea de acolo de sus cred ca este superba,

      Ștergere
  8. Cat de simpatic! Ador fotografiile cu baloane. :) :D Aici, in Bucuresti nu ai ce admira si poza de la inaltime, dar cine stie, poate in alta parte, deasupra castelelor de pe V Loarei de ex, poate ca da, as fi tentata. Desi, la cat de curajoasa sunt eu si la cat de mult iubesc inaltimile...

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh si cine e mentionat pe balon, mie mi-ar fi frica sa ma plimb cu balonul, hai sa sar cu parasuta e o actiune, de lansare, care nu-ti lasa timp de (raz)gandire. :)))

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS