... de la mine din curte :) 
  
Am o mulțime de zambile și narcise în curte, trebuie să recunosc. Nu eu le-am plantat pe toate, ci le-am găsit aici când m-am mutat, foștii proprietari ne-au anunțat dinainte că sunt, ba chiar ne-au arătat și unde. M-am bucurat desigur, dar bucuria a fost și mai mare în primăvara ce a urmat mutării, când le-am văzut scoțând capul din pământ. Le urmăream aproape zilnic, cu fiecare centimetru cu care creșteau, fascinată de acest miracol al naturii, de parcă până atunci locuisem într-o peșteră și nu știusem ce înseamnă de fapt primăvară. Când au înflorit a fost sărbătoare, o adevărată bucurie pentru ochi și suflet, parcă nici nu mai vream să plec din grădină. 

Anul acesta sunt mai multe un pic ca număr, dar mai puține flori, probabil datorită faptului că au ieșit devreme, păcălite de iarna blândă. Astă toamnă nu m-am putut abține și am mai plantat câțiva bulbi de zambile colorate. Din păcate am ajuns cam târziu la magazin și culorile deosebite se epuizaseră, tot cu zambile roz și albastre m-am pricopsit. Sunt faine și ele, nu zic nu, dar am văzut niște culori de-a dreptul fascinante: mov, galben, roșu-sânge, piersică, etc, din care sper să apuc la toamnă. În plus, anul acesta ne bucurăm de ele mai devreme decât în mod obișnuit, la momentul când anul trecut abia ieșeau, astăzi sunt toate deja înflorite. Narcisele ca narcisele, însă pafumul zambilelor este de-a dreptul amețitor. Ca să vă zic drept, zamblilele îmi miros mie a primăvară. Vouă nu?













Ah, da! Si camelia...



Gradina mea o puteti urmari pe Google Photos, AICI


SHARE 15 comments

Add your comment

  1. Sunt minunate toate ! Mie chiar imi plac zambilele tale de un roz decolorat, mai ales in contrast cu cele albastre. Imi inchipui cum zboara ametite albinutele in gradina ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zambilele roz decolorat le-am gasit aici,eu doar le-am mai aranjat si rarit. Imi place ca sunt batute si foarte parfumate.
      Weekend fain, Dani!

      Ștergere
  2. Vai, cat de frumoase sunt!!!!! :) Ioana P.s. Camelia o vad pt prima data!!!! cred ca sunt si aici pe strazi, dar nu sunt inca inflorite...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia mea este mica si pricajita, nu stiu de ce... Probabil pentru ca a fost mereu taiata, poate ca este batrana, sau nu ii prieste locul... Am vazut pe la vecini niste camelii imense cat casa, la propriu :).
      Weekend frumos, Ioana, si multam de vizita ;)!

      Ștergere
  3. Buna ziua, toate florile sunt minunate, ceva aparte pentru fiecare suflet si cred ca pot bucura orice om, ieri am avut bucuria de a intra intr-o sera de zambile si lalele undeva langa Ploiesti, o minunatie, asadar, felicitari ca aveti grija de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Abia astept sa infloreasca si lalelele ca tot veni vorba de ele...

      Ștergere
  4. Ce flori frumoase ai in gradina si ce casuta super (am vazut putin din ea intr-o imagine). Ador, ca si tine, mirosul zambilelor. Am gasit si eu narcise si zambile prin Cismigiu si am incercat sa le pozez, dar m-am cam chinuit si rezultatul nu a fost prea spectaculos. In schimb fotografiile tale sunt foarte reusite. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Nice! M-am cam tavalit un pic pe jos ca sa le fotografiez, sunt pitice si e mai complicat. Am noroc ca o parte din ele sunt langa bazin, si cum bazinul e gol intru in el si le fotografiez de la acelasi nivel :)). Ma intreb uneori ce-or zice vecinii care ma vad :D...

      Ștergere
  5. De ce nu pot vedea albumele de pe Google Photos? Numai eu patesc asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum este ok, Luana? Le poti vedea?
      Adevarul este ca din cauza tuturor schimbarilor (aberante) pe care le tot face google in ultima vreme multe albume care, desi erau publice, acum nu mai sunt. Practic trebuie sa intru pe fiecare in parte sa modific. Pffff....

      Ștergere
    2. Da, acum le vad . Multumesc!

      Ștergere
  6. minunate! la noi luna martie este mai rece decat a fost febroarie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parca le simt mirosul numai cand le vad (zambilele)! Am o emotie aparte de fiecare data cand vad/miros zambile, pentru ca imi amintesc de bunicii din partea mamei, iar narcisele imi amintesc de copilaria la bunicii din partea tatalui; aveam chiar pe terasa un rand de narcise de care tataia era mereu mandru :P :P Iar printre narcise aveam si regina noptii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da! Si regina noptii miroase demential. Am semanat si eu primavara asta sa am la vara. Sper numa' sa iasa :))

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS