Vacanta in 3 fotografii- leapsa

in , , by Larisa, aprilie 24, 2012
Am primi zilele trecute de la Bia o leapsa: trebuie sa descriu o vacanta in nici mai mult, nici mai putin, de trei fotografii. Nu e chiar simplu, m-am tot gandit, razgandit si am ales pana la urma ceva special pentru mine. O vacanta simpla, fara pretentii sau exigente, cu multa liniste si iubire, doar cu mine si El, pe Muntele cu ceva zapada....vacanta perfecta. Asa ca, fara prea multe cuvinte, fara povesti, fara impresii, nu va spun decat ca ....

Nu mi-ar ajunge o viata intreaga sa stau asa, tolanita in zapada.... 

 Sa ma uit in stanga si sa vad asta....

 ...si in dreapta sa vad astalalta....


Daca stau sa ma gandesc mai bine, cam asa arata pentru mine vacanta ideala. Desigur ca imi plac orasele, imi place sa descopar locuri noi si sa vizitez, sa ma plimb. Insa muntele.....Muntele, ramane preferatul meu. Chiar si asa, acum, departe de mine si cu intalniri mai rare, este inca prezent in inima mea. Chiar daca nu ii mai bat cararile cu piciorul la fel de des, i le bat cu sufletul neincetat, in fiecare moment. Ma hranesc cu planuri de drumetii viitoare, cu fotografii pe care le rasfoiesc adesea cu lacomie si cu povestile celorlalti. Pozele sunt facute in februarie 2010, in Bucegi, pe traseul Piatra Arsa- Hotel Pestera (marcaj banda rosie, timp 2h1/2), fix de Sfantul Valentin. Pentru ca doar acolo sus, deasupra tuturor celor prea firesti si obisnuite, doar incaltata in bocanci si cu un ruscac in spate, cu El de mana, doar inconjurati de creste si pe creste, ma simt libera, ma simt mai fericita, ma simt cu adevarat....eu insami.

Dau leapsa mai departe tuturor celor care vor sa o preia si sa prezinte o vacanta in trei fotografii si atat. 

Va pup!
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Panoramele sunt de vis! Mi-ai adus si tu aminte ca a trecut cam mult timp de cand nu am mai fost si eu pe munte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Ohhh si la mine parca a trecut o vesnicie de cand nu am mai urcat un munte :). Din pacate aici este departe, asa ca nu imi permit iesiri de weekend. Dar in urmatoarea vacanta nu imi mai scapa :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca o data imi faci pofta de Bucegi. Iar imaginile suprinse sunt FENOMENALE. Nu am apucat sa merg niciodata de la Piatra Arsa sau Babele spre Pestera, dar acum, ca am vazut cat de frumos e, trebuie sa fac cumva sa ajung pe acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da trebuie sa mergi :), e tare frumos cum se vede toata valea Ialomitei, de sus, de pe Cocora. Dar e timp, nu pleaca muntele de acolo. Si in plus e un traseu accesibil tot timpul anului, inclusiv iarna...

      Ștergere
  4. Nu imi place la munte,imi petrec vacantele in orase cat mai aglomerate,sa aiba muzee,magazine,restaurante,sa pot vedea cat mai multe in locul resectiv.
    La munte este prea multa linistite,eu cum iubesc aglomeratia clar ma plictisesc rapid acolo,dar depinde de fiecare ce isi doreste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, exact fiecare cu ce isi doreste.

    Sa merg LA munte intr-o statiune si sa ma plimb eventual cu telecabina nici mie nu imi place si cred ca este intr-adevar plictisitor :). Poate la pensie asta :)) cand nu m-or mai tine picioarele.

    Pana atunci, in schimb imi place sa merg PE munte, sa fac drumetii, sa fac miscare, sport, sa respir aer curat etc...

    Fiecare cu gusturile si pasiunile lui,nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Larisa foarte interesant articolul, m-a pus pe gânduri, am și eu aici, dacă îmi permiți un articol de vacanță în mijlocul oceanului.

    http://dragosfainoiu.wordpress.com/2012/02/25/nauru/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Interesant si articolul tau...nu auzisem pana acum de Nauru...

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS