Un pic de Paris

in , , , , by Larisa, septembrie 19, 2012
Place des Vosges Paris Franta

Pentru ca azi este miercuri si este fara cuvinte, asa cum spune Carmen, cu intarzire, ca am avut ceva treaba azi, chestii domestice, curatenie, geamuri spalate etc, va invit la o plimbare prin Place des Vosges, din Paris, pe unde m-am plimbat eu ieri. Bine, nu m-am plimbat numai pe aici, ci asta a fost doar o mica bucatica, dar despre cum alergi 14 km prin Paris intr-o zi de marti, va povestesc altadata. Acum sa ne relaxam pe o bancuta, in fata unei fantani, in una dintre cele mai vechi piete ale Parisului, din cartierul Marais. Enjoy everybody si thx Ileana for that beautiful walking ;)! Mai vin, sa stii :))!!!!


Place des Vosges Paris Franta
Place des Vosges

Place des Vosges


Place des Vosges Paris Franta
Place des Vosges

Place des Vosges

Place des Vosges Paris Franta
Place des Vosges

Place des Vosges Paris Franta
Place des Vosges

S-ar putea să te intereseze și: 

SHARE 21 comments

Add your comment

  1. Cladiri frumoase, pline de culoare, felinare, porumbei, bancute, fantana arteziana...se simte linistea in aer. Cred ca a fost un moment de relaxare binevenit si foarte placut. Foarte frumoase imaginile!
    O seara de miercuri cat mai placuta, Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly, asemenea! Parisul cu totul este frumos...

      Ștergere
  2. Place des Vosges e cea mai veche piata din Europa din cate stiu :) Mi-a placut si mie tare mult, dar din pacate in trecerea mea pe acolo n-am avut vreme sa ma opresc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, nu stiam ca este si din Europa, stiam, adica citisem, ca e cea mai veche din Paris, dar daca tu zici, te cred pe cuvant, Bia! Este faina tare oricum...

      Ștergere
  3. Sa spun? Wow, m-ai vrajit cu aceasta piata! Este foarte frumos acolo!
    O seara minunata Larisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca pana ieri nu fusesem in Place des Vosges asta...O seara minunata si tie Minnie!

      Ștergere
  4. Picul e imens! Un oraș magnific! Superfaine fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mare plăcere, Larisa! Mă bucur mult că ți-a plăcut traseul ales de mine și te mai aștept la povești de tot felul și chiar despre Paris!
    Seară faină! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am zis, ghid turistic trebuia sa fii, dar nu e timpul pierdut ;).Seara faina si tie! Te-am pupat!

      Ștergere
  6. Eu sunt o fana a pietelor din marile orase, dar de aceasta marturisesc ca nu am auzit sau daca am auzit nu-mi aduc acum aminte. Oricum e foarte frumoasa, iar fotografia cu felinarul in copac e superba. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nici eu nu o cunosteam, Nice...acum am aflat de ea.

      Ștergere
  7. multumim de plimbare !
    maaaiii ce-mi mai place sa ma plimb :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Parisul clasic ! Ai reusit sa faci niste poze tare frumoase, bravo ! Merita sa alergi 14 km, ca sa te relaxezi intr-un loc minunat ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Dani. Da, Parisul merita alergatura. E chiar pacat sa nu alergi sa surprinzi cat mai mult, parerea mea.

      Ștergere
    2. Vreau si eu!Frumoasa descriere !Un blog deosebit!

      Ștergere
    3. Multumesc Aurelia :)! Pai nu pleaca Pariul de acolo, ai timp sa ajungi :)!

      Ștergere
  9. Frumos, frumos, zica lumea ce-o zice, mie imi place Parisul si chiar ca mi-e dor tare de el acum. Sper ca la anul sa-l revad. Frumoasa piata, incantantoare fotografii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Asa este Mira, indiferent ce zice lumea, si eu cred ca Parisul ramane un oras incantator.

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS