Este primăvară, dar nu prea... Este soare, dar e încă frig. E verde iarba, dar așa era și astă iarnă. E aprilie, dar parcă ar fi februarie. Și totuși Loara a scăzut, deci chiar este primăvară. Mâine-poimâine mă bălăcesc din nou....







Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen.
SHARE 42 comments

Add your comment

  1. o astfel de plimbare nu mi-o pot imagina decat romantic...
    romantic sunt si imaginile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar fi fost si mai romantic daca era un picut mai cald!

      Ștergere
  2. Frumoasă plimbare şi frumoase fotografii culese cu acest prilej.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Expresive fotografii!Felicitari pentru o selectie de imagini reprezentative!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa succesiunea de imagini!
    Favorite cele cu barci si maracinele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce plimbare frumoasa ! Se simte primavara, lumina e altfel, totul promite schimbare ...
    Imi place cum ai aranjat fotografiile. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dani!
      Da, vine primavara. Daca ar fi totusi un pic mai cald, ar fi perfect :)). Inca e rece pe aici...

      Ștergere
  6. Nu vine ea vara! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un loc deosebit de pitoresc! Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. adevarata primavara, pe meleagurile tale... în curând soarele va scalda în lumina lui florile multicolore si bucuria va fi deplina.
    Happy WW, Larisa draga! sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen!
      Astept cu nerabdare soarele...acela fara dintisori :))!

      Ștergere
  9. Frumoase fotografii! Preferata mea e cea cu nr. 5, pare cea mai ''sălbatică'' :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place laitmotivul cu barca...:) Frumoase fotografii!
    Lasa, ca nici la noi nu-i cine stie ce. Ploua de doua zile...azi nici macar nu s-a oprit. A plouat continuu... Se anunta deja inundatii.
    O seara placuta, draga Larisa!
    Si sa speram ca se instaleaza mai serios primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am facut o pasiune pentru barcile agatate pe malul raului :).
      Urat cu ploile, dar din cate am vazut la voi se anunta vreme ceva mai calda.
      O zi frumoasa Elly!

      Ștergere
  11. Ce frumos e acolo, mie mi se pare primavara in toata regula. :) Imaginile cu barca sunt preferatele mele, foarte romantice, deosebite. Ma bucur mult ca ai rezolvat problema si pot vedea fotografiile la dimensiuni mai mari. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Temperaturile tradeaza putin. E inca frig. Chiar destul de frig. Si din cate am vazut, prognoza n-arata prea bine nici pentru zilele urmatoare.

      Ștergere
  12. Primăvară, vară, iarnă, ce mai contează? :) Ai făcut o plimbare, ai mai făcut şi nişte fotografii frumoase şi ai scris şi aceste rânduri drăguţe.:)
    Şi aşa să fie precum zici, azi-mâine, bălăceală!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa mai am ceva de asteptat cu balaceala :))!
      Dar vorba ta, o plimbare se poate face indiferent de anotimp.

      Ștergere
  13. Fascinante imagini! Fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu pozele astea ce mai conteaza anotimpul...sunt FANTASTICE !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Poate totusi vine si primavara asta odata...

      Ștergere
  15. Da... Mi-e dor de vară!
    Foarte frumușele pozele! Bălăceală plăută!:)))
    Te pup, Lari!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e dor de vara. Sau macar de o primavara ceva mai calda.
      Te pup!

      Ștergere
  16. capricioasa primavara , la noi arata sambata 21 de grade si luni 5 :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine macar sunt constante! 8 grade pe linie :))))

      Ștergere
  17. Nouă ni s-a stricat aparatul și nu mai putem face poze un timp, așa că mă mulțumesc privind la ale altora...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa se repare si o sa poti iesi cat mai curand la fotografiat ;)!

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS