Cui nu-i plac trandafirii?!

in , , , by Larisa, octombrie 01, 2013
SHARE 38 comments

Add your comment

  1. Chiar,o fi vreo persoana sa nu-i placa trandafirii?Eu n-am intalnit pana acum.Noapte buna,

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare există astfel de persoane? Eu mă îndoiesc.
    Chiar acum 2 zile mi-am mărit colecţia de trandafiri cu 15 soiuri noi. Abia aştept să-i fotografiez la vară. De fapt, abia aştept să vină vara! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti norocoasa daca locuiesti la curte!
      Eu n-as avea unde sa-i plantez, asa ca ma multumesc admirandu-i prin curtile altora momentan :).

      Ștergere
  3. Frumosi trandafiri. Cum sa nu-ti placa:) Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana acum cativa ani mie nu-mi spuneau nimic trandafirii. Insa, de cand am intrat in blogosfera am inceput sa-i iubesc. Asa cum m-am amorezat si de toamna sau de fotografie. :P :D
    Frumoasa selectie, zi buna sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niste plante nobile zic eu. Elegante, rafinate, altfel decat restul...
      Multumesc Nice, asemenea si tie!

      Ștergere
  5. Sunt florile mele preferate! Multumesc pentru imagini, Larisa, superbeee!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine floricele! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. exista? sunt cele mai cele flori! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai ales toamna, când e frig afară.
    Să ai o noapte liniștită ți faină !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, tradafirii de toamna sunt cei mai frumosi! Dau o nota de culoare anotimpului.

      Ștergere
  9. Nu stiu cui ar putea sa nu-i placa. Dar poate ca o fi cineva...insa nu stie ce pierde.
    Eu ii ador si stii asta :)
    Sunt superbi, asa cum i-ai surprins, in frumusetea lor tomnatica. Ne incanta ochii si ne incalzesc inimile pe frigul asta.
    O seara frumoasa ca ei sa ai, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, toamna sunt parca si mai frumosi. Cum scriam si mai sus, dau o nota de veselie, de culoare, de caldura anotimpului asta adesea mohorat.
      Noapte linistita Elly!

      Ștergere
  10. Mie imi plac sigur :) E boala grea, mai ales daca ai gradina si vrei sa plantezi mai multi decat incap :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce te invidiez ca ai o gradina unde te poti bucura de ei! Daca as avea una, cu siguranta tot neincapatoare ar fi...

      Ștergere
  11. Mie imi plac ca orice alta floare. imi plac, insa, trandafirii de dulceata, sunt puternic aromati si tare buni in dulceata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dulceata de trandafiri nu prea am mancat, dar da, recunosc este deosebita si aromata.

      Ștergere
  12. Nu exista persoane care sa raspunda negativ întrebarii tale! cu siguranta!
    frumose flori ai ales pentru azi, Larisa draga!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat sunt de minunati! Si bunica mea avea in curte ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt intr-adevar minunati. Si bunica mea avea o alee plina de trandafiri de toate culorile. Si erau asa parfumati...Pff, ce amintiri!

      Ștergere
  14. Mie una imi plac, nu le consider florile supreme pentru ca in general imi plac toate florile insa cu siguranta admir trandafirii pentru finetea lor care uneori inteapa :D Superbe pozele !Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ai dreptate, pana la urma toate florile sunt frumoase si speiale in felul lor. :*

      Ștergere
  15. Da! nu cred ca exist fata sau femeie pe lumea asta careia sa nu ii placa trandafiri si mai ales cei oferiti de persoana iubita.

    RăspundețiȘtergere
  16. Da! Mie îmi plac așa mult.... Și trebuie să le placă tuturor. Trandafirii-s frumoși și delicați. Florile mele preferate, cred!:)
    Te pup, Lari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie :))
    Vă rog nu aruncaţi cu roşii :P
    Săracii trandafiri n-au nicio vină, dar cei roşii sunt aşa de mult folosiţi în imagini/cadouri kitsch, că îi asociez imediat cu ipostaze de prost gust. Daaar, au existat momente şi când am rămas uimită de cât de frumoşi sunt. La Grădina Botanică din Varşovia, de exemplu, unde am văzut o grămadă de soiuri de trandafiri albi tare delicaţi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Uite si o parere contra! Deci cineva care nu-i gaseste cele mai frumoase flori. Nu aruncam cu rosii, desigur fiecare are gusturile lui. Pe de o parte ai dreptate, te inteleg, sunt florile cele mai... "mediatizate" :D.

      Ștergere
  18. Multe din poveștile europenilor ne vorbesc cu încântare de aceste flori parfumate. La noi Florin BOGARDO le-a dedicat o piesă nemuritoare, iar alții iî cultivă pentru dulcețuri aromate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...pentru dulceata si pentru desfatarea care ti-o ofera o gradina de trandafiri

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS