Toamna mea miroase a ...

in , , , by Larisa, noiembrie 06, 2013












Acest articol participă la  

PS: Toamna voastră a ce miroase?  
SHARE 44 comments

Add your comment

  1. Mirosea a veselie dar acum miroase a... durere. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa citesc asta. Dar ce s-a intamplat? Cred ca am ratat, daca ai vorbit cumva despre asta pe blog :(. Imi pare rau...

      Ștergere
  2. Exact asa miroase si a mea! Doar ca as mai adauga si putin ruginiu si mov :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A crizanteme, frunze vestede si mult, mult dor. Si a teama pentru maine. :( Dar pana mai ieri mirosea a...dragoste. :(
    Ce flori frumoase ai fotografiat, Larisa, imi place mult galbenul de toamna. :) Dar la fel de mult imi place si albul. :P De ruginiu nu mai vorbesc. :D :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc ca pana mai ieri mirosea a dragoste la tine. Chiar ma bucuram ca totul merge bine pentru tine. Sper ca nu s-a intamplat ceva rau...

      O da, mirosul de frunze vestede....

      Ștergere
  4. A mea miroase a ploaie, ceata si mucegai!
    Ploua aici de rupe de-o saptamana! :((
    pup, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si aci ploua de ceva vreme in fiecare zi :(. Dar parca florile miros si mai bine, dupa ploaie :).
      Zi faina si tie Minnie!

      Ștergere
  5. Bună Larisa!
    Superbe culori ai ales,îmi plac crizantemele!
    O zi cu miros de crizanteme să ai draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe flori de toamna, le simt mirosul pana aici...dar mirosul gutuilor predomina, miros dulce aromat, asa miroase toamna mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi amintesc mirosul gutuilor din copilarie. Mai cumpar si acum de la supermarchet, dar parca nu mai miros la fel....

      Ștergere
  7. Toamna ne miroase a oferte turistice de sărbători, iar margareta este ”brandul” de calitate pentru ruralul românesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prefer sa mai ma bucur un pic de toamna, pana sa ma gandesc la sarbatori :).

      Ștergere
  8. Să ai o zi frumoasă și liniștită în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos e jocul din postul tau de azi ! A ce miroase toamna mea ... nu mi-am pus intrebarea asta pana acum, desi mirosurile sunt primordiale in lumea mea :)
    Miroase usor a iasomie, inca mai sunt cateva flori ce se leagana in vant ... a pamant reavan, a frunza de muscata si castane coapte :)
    Foarte frumos ai fotografiat tufanelele. Imi sunt tare dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirosul de iasomie este divin. Eu am descoperit ceaiul de iasomie de curand; imi place la nebunie.
      Multumesc Dani!

      Ștergere
  10. A mea miroase a ploaie :( Ploua aici de zile bune si nu da semne ca vrea sa se opreasca :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si aici ploua in fiecare zi, dar se mai opreste din cand in cand si iese un cat-un pic soarele.

      Ștergere
  11. A cafea! Sa curga cat mai multa cafea :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Miroase a castane! Miami, preferatele mele
    Pozele sunt splendide, dar din pacate nu miroase a flori, nici macar de Luminatie :(
    Insa multitudinea de culori e ultimul spectacol din anul acesta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, ultimul spectacol, o sa vina iarna si odata cu ea or sa se duca toate culorile. Dar or sa apara culorile sarbatorilor in curand ;)!

      Ștergere
  13. a frumos, a culoare...a imagini frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...a cele mai frumoase culori si imagini "miroase" toamna!

      Ștergere
  14. .......miroase a frunze uscate :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca eram in Anglia, probabil ca mirosea a ploaie si a frig, dar acasa miroase a crizanteme, soare si dor de duca.

    RăspundețiȘtergere
  16. Si toamna mea miroase tot a crizanteme...miros amarui si proaspat. Acum putin cam plouat :(
    Era cat pe-aci sa postez crizanteme. Bine ca au inflorit violetele )
    Imi place enorm galeria aceasta in tonuri de galben, mult galben. Sunt superbe, superbe!
    Sa ai o seara buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am miscorat saturatia celorlalte culori, tocmai ca sa iasa galbenul mai mult in evidenta. Mi s-a parut interesant efectul...Ma bucur ca ti-a placut!

      Ștergere
    2. Foarte bine ai facut! Si mie imi place sa postez teme.
      Tema "galben" e superba. :)

      Ștergere
  17. Avem o toamna care ne-a facut cadou multa culoare. Frumoase florile prinse in poze, chiar daca sunt probabil ultimele lor zile...

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu ma gandeam la dovleci (sau struguri si mere), dar merg si crisantemele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A dovleac, daaa. Chiar de curand am facut placinta cu dovleac si parca tot as mai manca :))

      Ștergere
  19. Toamna mea miroase a biscuiti cu scortisoara si ceaiuri servite privind stropii de ploaie :)

    RăspundețiȘtergere
  20. la mine cam miroase a lapte, Larisa :)))

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS