SHARE 40 comments

Add your comment

  1. Minunate noptile de noiembrie pe malurile Loarei. Ce atmosfera fantastica ai surprins, Larisa.
    Cata liniste, cata frumusete! Absolut coplesitor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nice! In perioada asta a fost foarte frig pe aici, asa ca putina lume mai iese la plimbare pe strada, in special seara...E foarte linte intr-adevar.

      Ștergere
  2. Inteleg ca sunt foarte friguroase noptile in Tours, dar par magico-sclipitoare. Superbe imagini, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anda! Da, in ultima vreme a fost foarte frig aici, iarna in toata regula. Zapada lipseste :)).

      Ștergere
  3. Faine imagini! Cladirile cu arhitectura veche sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa înteleg ca la tine a fost mai frig ca aici?
    Azi noapte a fost prima noapte cu înghet asa mai zdava, adica -2.
    Dar poate la voi a fost senin, aici a plouat foarte mult!
    Tare faine fotografiile, în special Loara...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca noaptea au fost sub 0 inca, dar eu asa am simtit :)).
      De ploaie si eu m-am saturat, dar in ultimele zile a fost un pic de soare totusi.
      Multumesc Minnie! Pupici!

      Ștergere
  5. Foarte frumoas ai surprins,îmi plac mult imaginile tale,Larisa!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din cauza luminii am avut impresia ca intr-una dintre poze este deja zapada, dar m-am fraierit ;) La noi se anunta deja primii fulgi cam pe maine-poimaine. Chiar sunt curioasa. Mi-e dor de un pic de zapada, desi nu-mi place deloc flescaraia de dupa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea eu sa fie zapada :)), dar nici macar iarna nu prea ninge pe aici :D.
      Da, flescaiala de dupa nici mie nu-mi place.

      Ștergere
  7. Tare frumos mai e acolo! Si uite cum calatorim si noi noaptea in Tours...iti suntem datori! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. La fotografiile de noapte ne dai lectii.Sunt super.O sa mai incerc si eu ,dar nu stiu cat imi va reusi.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i greu! Cel mai important este un trepied, fara nu vor iesi niciodata clare.

      Ștergere
  9. Mai, da' orasul tau este superb si pe timp de noapte! A doua poza imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Nu prea e el cine stie ce luminat, dar merge...

      Ștergere
  10. Expunerile mari aduc si rezultate pe masura, daca subiectul impune! Felicitari ptr poze ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai asta este problema in Tours, ca nu prea am subiecte de pozat noaptea. N-am nimic unde sa ma urc sa vad orasul de sus, iar cladiri luminate fain sunt putine...imi trebuie un oras mai mare :)))

      Ștergere
  11. foarte frumoase cadre ai surprins. acolo locuiesti tu? sau esti doar in vacanta?

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase fotografiile! Ce setări folosești pentru fotografia de noapte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Pai depinde, le potrivesc si eu de la cadru la cadru. Fotografiile de aici n-au aceleasi setari, sunt facute oricum in momente, locuri si chiar zile diferite, dar in principiu toate au timp de expunere mare de la 2 la 5s, diafragma destul de inchisa (min f8), ISO 200 pana la 400 (mai mult mi se pare ca sporeste "zgomotul") si am folosit, desigur, trepiedul.

      Ștergere
  13. Esti o artista adevarata! Tablourile nocturne sunt adevarate reverii! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen! Mai am multe de invatat in ceea ce priveste fotografia de noapte, dar exersez din greu :)). Zi faina si un weekend excelent!

      Ștergere
  14. Fotografiile de noapte sunt feerice daca sclipeste/luceste macar putina lumina prin zona. Tours vazut noaptea nu face exceptie.
    Pentru gustul meu pare suficient de luminat orasul. Imi plac mult toate fotografiile. Cea care surprinde si apa e absolut superba. Apa pare de aur.
    O seara frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place cum se reflecta lumina in Loara.Am ochit de ceva vreme coltul asta de oras, unde nu sunt copaci si panorama este deschisa spre maul celalalt. De fapt e un colt nou aparut, de cand au taiat de curand copacii de pe maulul Loarei :(
      O zi faina si tie Elly!

      Ștergere
  15. Miercurea fără cuvinte sau pozele fără cuvinte. Imaginile sunt fermecătoare și pline de poezie.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cât de bine iti ies pozele noaptea!!! Eu oricat m-as chinui nu merge.. poate e si de la aparat si de la faptul ca nu am un trepied bun (am un fel de jucarie care nu prea ma ajunta) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bia, nu este mare tehnica (la care oricum nu ma pricep!). Trepiedul este cel mai important ca sa-ti iasa clare si un subiect luminat. Restul e doar o joaca de setari, pana nimeresti o expunere cat de cat potrivita.

      Ștergere
  17. ce lumini frumoase! la noi este cald inca, acum sunt 16 grade...nu stiu pt cat timp!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imm, ce imagini ti-au reusit. Ce tehnica ai folosit ca sa-ti iasa luminile masinilor ca o linie luminoasa continua? Ma dau si eu mare:)) Am DSLR, dar nu stiu nici jumatate din ce poate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i mare greutate Tina! Nici eu n-am citit prea multe, ma bazez mai mult pe practica. Trebuie doar sa-ti placa si sa ai rabdare sa te joci cu setarile. Pt "raurile de lumina" ai nevoie de o strada cu trafic intens si fluent (dupa cum vezi la mine sunt ca intrerupte, n-am avut noroc de multe masini :p), timp de expunere cat mai lung si obligatoriu un trepied.

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS