Mi-am schimbat tema blogului...

in , by Larisa, decembrie 03, 2015
 ... pentru că îmi doream de multă vreme să o fac, dar nu am găsit timpul și dispoziția să mă apuc de treabă. Insă săptămâna asta am zis acum ori niciodată, așa că iată, este online, este asta care este și sper să vă placă :). 

Nu sunt 100% mulțumită, dar probabil nu o să fiu niciodată 100% mulțumită de o temă de blog nici dacă aș crea eu una cap-coadă. Insă cum nu-s de meserie programator, tre' să mă mulțumesc cu ce fac alții, eventual să mai bibilesc atât cât mă duce capul. De ce schimbare probabil că vă întrebați?

In primul rând voiam o temă ceva mai curată, cu scris negru pe fond alb, fără prea multe culori sau briz-brizuri, în care fotografiile să se vadă mari, atât în varianta rezumat, pe prima pagină, cât și în corpul postării. Tema veche avea un handicap în ceea ce privește pozele, se afișau prea mici, iar dacă le măream apăreau un pic distorsionate. Mai voiam de la noua temă să fie simplă, simpatică, cu o căsuță de about the author în dreapta, unde să-mi pun moaca într-un cerc, cu un drop down menu care să-mi permită să ordonez postările după categorii, cu un singur sidebar în dreapta și un footer pe trei coloane. 

Mi-a plăcut tema acesta, Charm se numește. După instalare am mai coafat-o un pic, urmează să mai lucrez la ea zilele următoare, sper să ajung la un rezultat satisfăcător. Nu am de gând nici să mă complic prea tare, până la urmă blogul acesta este doar un hobby, scriu de plăcere, nu câștig bani cu el, așa că investiția este de preferat să rămână minimă. Nu o să vă întreb acum dacă vă place, pentru că știți cum este, fiecare cu gusturile lui, mai ales la design și culori. 

Dar o să vă rog totuși să vă spuneți părerea, mai ales în ceea ce privește partea practică, utilitatea, ce ați adăuga voi, ce ați scoate și mai ales dacă găsiți ceva ce nu funcționează cum trebuie :). Vă mulțumesc anticipat. 

Să ne citim cu bine!
SHARE 27 comments

Add your comment

  1. Mie cel mai mult imi place home page si cum sunt afisate articolele. Si eu sunt de parere ca un blog simplu, curat, fara prea multe incarcari e mai usor si placut de citit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu, ca un blog curat este mult mai usor de citit. Plus ca adesea, cel putin pentru blogger, multe gadgeturi sunt cam inutile.

      Ștergere
  2. Wow, sa-ti fie de bine! :) Mie imi plac temele mai aerisite si era pacat sa nu se afiseze mai mari fotografiile tale, care sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)! Poate ca se putea schimba modul de afisare a pozelor si la tema veche, insa cunostintele mele de html sunt limitate din pacate :)). A fost ma simplu sa pun una noua. Si parca era oricum timpul pt o schimbare...

      Ștergere
  3. Imi place atat de mult incat daca as avea posibilitatea mi-as instala-o si eu. :)) Si pentru mine felul cum se vad fotografiile este extrem de important. Sa-ti fie de bine, temele aerisite sunt si preferatele mele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca iti place, Nice :)! Tu esti pe wordpress parca, gasesti ceva mai multe teme faine pentru blog decat mine pt blogger.

      Ștergere
  4. Felicitari pentru tema aleasa! Si mie imi place ca e mai aerisit, desi imi placea si cealalta (ma obisnuisem cu ea :P) Oricum, indiferent de tema, tot o sa te citim :D

    RăspundețiȘtergere
  5. vorba Alexandrei, ma obisnuisem cu cea veche :))) Dar sa stii ca am umblat un pic pe aici si deja nu mai stiu cum arata aia veche. Vezi ca in bar-ul de sus, la Valea Loairei, ultimele doua categorii arata ciudat - scrisul adica, sau poate doar la mine se vede asa, o fi de vina curentul de pe canal :-p
    Si eu vreau s o schimb, tot zic ca fac treaba asta, dar nu mai apuc. plus ca mi e groaza iar de modificat diverse

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce zici, nu e de vina curentul :)), si la mine se vad la fel de pe tableta :D. Este scrisul lung si aseaza cuvintele unul peste altul. O sa vad ce pot face, merci de sesizare.

      Mda, toate temele arata fain inainte si par simple, dar cand le pui pe blog apar o multime de modificari de facut.

      Ștergere
    2. Acum ar cam trebui sa arate ok :D.

      Ștergere
  6. ooop, am crezut ca te referi la tema blogului, ca nu vei mai scrie despre turism - excursii si concedii. Observ însa ca ai schimbat aspectul paginii de blog. Noua forma este aerisita si usoara - face lectura facila si scoate mai bine fotografiile în evidenta - ai dreptate. Laptopul meu are 17,3 Zoll, pot admira în voie paginile late, fara prea multe coloane laterale. Fiecare sablon pe care-l ofera blogsptul, aduce avantaje si dezavantaje - un dezavantaj al template-lor simple este ca limiteaza posibilitatea headurilor (ma refer la forma textului de titlu si a descrierii blogului).
    Sunt de acelasi principiu - ce e simplu este elegant :)
    Weekend minunat! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu, doar template-ul :))! Subiectele si stilul vor ramane aceleasi :).

      Mie blogspot-ul mi se pare destul de "saracut" atat in ceea ce priveste template-urile (si nu ma refer la cele standard, ci chiar la cele care se gasesc de descarcat sau de cumparat), cat si in rest, pentru tot ce inseamna blog de fapt. Avantajul lui este ca este usor de folosit si are o "fata" prietenoasa. Wordpress-ul este ceva mai avansat si mi se pare ca ofera mai multe, insa mi se pare o corvoada mutatul acolo acum. Daca aveam o afacere pe blog poate era rentabil, dar cum blogul este doar un hobby nu se merita :)).

      Multumesc, Carmen! Asemenea si tie!

      Ștergere
  7. Mai simplu, mai usor de urmarit. Cum zice si Carmen mai sus, simplitatea inseamna eleganta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte mult imi place!!! Exact genul de tema pe care am cautat-o si eu frenetic anul trecut si in final am gasit ce am gasit (momentan as mai schimba si eu cate ceva pe la Bialog, dar chiar nu mai am timp).
    Intram eu oricum cu mare placere la tine pe blog, dar tema asta il face si mai atragator. BIG LIKE! Good Work! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam! Da, sa stii ca tema ta a fost o sursa de inspiratie pentru mine :). Imi place si se potriveste Bialog-ului de minune. Insa tu esti pe wordpress, el e mai "darnic" cu temele. Pentru blogspot este mai greu de gasit una simpatica. Despre cele standard, nici nu mai vorbesc, sunt antice parca :))

      Ștergere
  9. Si mie mi se pare mai eleganta fata de cea dinainte. Ceva in genul asta caut si eu, insa ma iau durerile de cap cand stiu cat o sa am de furca la schimbatul temei. Sper sa-mi vina si mie curajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, asta este problema, ca nu o pui pe blog si gata, se potriveste perfect. Apar o multime de mici modificari de facut ca sa arate cum trebuie. Nu mai vorbesc cand constati ca unele chestii nu functioneaza :)).
      Tema ta este destul de faina. Este curata si eleganta. Mi se pare ca se potriveste blogului.

      Ștergere
    2. Multam' insa as vrea sa fac unele schimbari, sa para mai ''serioasa'' :) iar cu cea actuala sunt cam limitata.
      P.S. Sa aveti pofta la fondue! Noi iar am facut un camembert la cuptor cu niste sunca de data asta, ca sa fie si mai gurmand!

      Ștergere
    3. Multumim! Am avut pofta, a fost buna, dar si foarte grea :))
      Un camembert la cuptor suna bine!

      Ștergere
  10. Foarte frumos, Larisa ! Felicitari ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Normal ca ma obisnuiesem cu cealalta dar schimbarea nu e chiar atat de mare. Mie imi place. Sa iti aduca tema multa bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alicee! Eu chiar simteam nevoia de o schimbare :)

      Ștergere
  12. mie imi place oricum, imi place ce ne povestesti! asa ca din partea mea poate arata oricum, tot vin in vizita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot decat sa ma bucur atunci ;) Multumesc, Coco! :*

      Ștergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS