Râuri de lumini

in , , , by Larisa, decembrie 03, 2013
SHARE 42 comments

Add your comment

  1. Faine! Ai un loc bun acolo, curba aia e de efect plus luminile orasului pe fundal.
    Auzi, dar pe tine te-apucat fotografia de noapte acum cand s-a lasat frigul? Nu-i nimic, hainute groase, manusi cu vedere le degete si acumulator incarcat la aparat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam!
      :)) Da, exact acum m-au apucat pozele de noapte! :)) Insa exista totusi o explicatie cred, se face noapte mai devreme. Vara tre' sa ies pe la 11 noaptea, pe cand acum la 17.30 e perfect.
      Stii de cand am ochit locul asta? E un pod de fapt :)) Treceam mereu cu masina pe sub el si ma tot gandeam sa vin odata pe seara pt poze. Asa ca am cautat pe google maps, am vazut cum se ajunge si gata, am rezolvat problema.

      Ștergere
  2. Sunt deosebit de faine fotografiile făcute noaptea cu timp mare d expunere și fără bliț.
    Să ai parte de o noapte liniștită și faină. Să fii cuminte ! Mâine vine Moș Nicolae și ar fi păcat să-ți lase doar o joardă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sper sa nu-mi lase o joarda :))
      Multumesc! Timp de expunere mare si trepied, nu-i mare greutate.

      Ștergere
  3. Wow, ce-mi place! Tre' sa ne zici cum se face asta! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E simplu, un trepied si un timp de expunere mare, asa cum am zis si mai sus. De facut nu e greu, de gasit subiecte, cel putin in cazul meu...

      Ștergere
  4. Ce fotografii interesante! Deosebit de inspirat este si titlul postarii! Foarte faina ideea, felicitari, Larisa draga!
    Happy WW!
    PS: cat priveste perioasa de Advent in Bavaria, te astept cu placere in orasul meu -iti ofer cu drag cazare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen! Sper intr-o iarna sa ajungem in Bavaria, mi-ar placea tare mult. De fapt mi-ar placea sa vizitez Bavaria oricand, insa cred ca in perioada Adventului execleaza.
      Happy WW! Eu inca mai sper sa revii pe blog, mi-e tare dor de articolele tale ;)!

      Ștergere
    2. :) stii cum se zice "nu lasa pe mâine ce poti face astazi" Anul acesta poate ca este mai simplu decat iti imagineji! La anul poate ca vei avea un bebelus :) Tare mi-as dori pentru voi, sa va împliniti acest vis de familie. Te îmbratisez

      Ștergere
    3. Multumesc! Va veni si bebelusul Carmen, la momentul potrivit, cred eu. Poate la anu', cine stie :).

      Ștergere
  5. Excelente fotografii! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt fantastice, efectul este garantat, felicitarile mele pentru idee si executie. :) Prima si ultima, preferatele mele, sunt de exceptie.Nu ma mai satur sa le admir. :) Ce inseamna sa ai inspiratie, aparat si subiecte. :) Spor la fotografiat in continuare, Larisa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nice! Am ochit de ceva vreme locul.
      De fapt, am vazut niste fotografii asemanatoare intr-o carte, la un fotograf profesionist (desigur, mult mai desavarsite) si am preluat ideea. El le facuse la San Francisco, dar m-am multumit si eu cu ce am gasit in Tours :)). Am tot cautat un loc pe langa oras, un pod ceva, peste autostrada sau o sosea aglomerata.
      Spor la fotografiat si tie Nice!

      Ștergere
  7. Wow, super, felicitari!
    felicitari pentru ca ai ochit locul si ai avut rabdare sa-l imortalizezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Cand exista pasiune, exista muuulta rabdare :).

      Ștergere
  8. E faina ideea cu raurile luminoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Larisa!
    Splendide poze!
    O zi cât mai frumoasă îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Spectaculoase fotografii! Foarte inspirat intitulate "rauri de lumini".
    O seara frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cam asa numesc toti genul asta de imagini, dar cum sa le numesti altfel, practic, cam asta sunt, nu?

      Ștergere
  11. Faine rau! Pozele de noapte au ceva aparte, imi plac tare mult! Ma oftic maxim ca n-am subiecte, zilele astea am facut una cu un felinar, setat sa iasa lumina in forma de stea....
    Felicitari si la cat mai multe abordari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam Renutzule!
      Pai voi aveti atatea autostrazi acolo, mari, cu trafic intens. Trebuie sa gasesti un pod, o strada micuta, care sa treaca peste o autostrada, lumini din astea curgatoare. Cu orasele da, tre' sa gasesti un unghi bun. Nici eu nu prea am aici, nu e nici un deal, nimic.

      Ștergere
    2. Nicio sansa! In San Francisco e un pod celebru, care are trotuar de protipedanda, deci si loc sa faci poze. Am 90.000 de mile cu masina, nu vedeam io un pod bun de pozat pana acum?!?! America nu e Europa!

      Ștergere
    3. Cred ca podul din San Francisco m-a inspirat pe mine sa tot ies la pozat noaptea. Desigur, nu l-am vazut live, dar am vazut o poza super faina intr-o carte a unui fotograf. Din pacate n-am gasit ceva asemanator aici :)), dar mi-a venit ideea cu autostrada.
      E pacat, ca la ce trafic cred ca e acolo pe autostrazi, ar iesi niste poze super!

      Ștergere
  12. Chiar că sunt interesante imaginile. Şi vorba ta, nu pozele sunt complicat de făcut, mai dificil puţin este să găseşti locul potrivit! Dar când vrei, îl găseşti! :) Mi-ai dai şi mie ideea, cred că o să ies să fac şi eu, doar aşa, să mă mai joc! Că pe frigul ăsta ce să facem! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa iesi Mira la fotografiat, ce mai conteaza frigul :)). Subiecte sa ai, ca uiti de frig.

      Ștergere
  13. Excelent! Am senzatia ca sunt scene SF! :) Imi imaginez zumzetul din zona...!
    Iti doresc cat mai multe ocazii perfecte pentru a surprinde imagini superbe!
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era zgomot intr-adevar, dar nu zgomotul era problema de fapt ci faptul ca era fff frig si cam batea vantul sus, pe podul ala :)).
      Mersi frumos! Asemenea si tie!

      Ștergere
  14. WOW! Există vreo explicație?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un timp ce expunere lung Maria. Asta este explicatia fotografiilor cu "rauri" de lumini.

      Ștergere
  15. Imi plac foarte mult. Felicitari pentru realizarea lor! Sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  16. Franţa este şi va rămâne o "lumină vie", ce continuă să ne inspire. Lumînarea de Crăciun este sfântă pentru toţi...

    RăspundețiȘtergere

© BLOGUL LARISEI · THEME BY WATDESIGNEXPRESS